Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Ustroń Przeczytaj artykuł "Zmiana konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta w Ustroniu" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.ustron.pl Sun, 13 Jul 2025 18:41:26 +0200 <![CDATA[Zmiana konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta w Ustroniu]]> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zmiana konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta w Ustroniu

Miejsce wykonywania Ustroń ul. Rynek 1

Wielkość lub zakres zamówienia: Charakterystyka zamówienia:

Przedmiot zamówienia:

·       Demontaż istniejącego dachu z konstrukcją wieży, montaż nowej konstrukcji drewnianej dachu i pokrycia z gontu bitumicznego z natryskiem miedzianym z wymianą rynien i rur spustowych na miedziane.

·       Wykonanie nowej instalacji piorunochronnej, oświetlenia zewnętrznego i ppoż.

·       Zgłoszenie przystąpienia do realizacji robót w Starostwie Powiatowym w Cieszynie, a po zakończeniu robót skompletowanie dokumentów pod uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.

Budynek ratusza miejskiego o wymiarach 29,20m x 16,80m zostanie przekryty nowym dachem w konstrukcji drewnianej. Spadki połaci nowego dachu 10 i 40 stopni. W wybudówkach spadek zwiększono do 45 stopni. Przewiduje się wykonanie nowej wieży w konstrukcji drewnianej. Całość dachu przekryta zostanie gontem bitumicznym z natryskiem miedzianym, elementy kuliste wieży pokryte zostaną łuską miedzianą. W wybudówkach zostaną zabudowane okna drewniane w kolorze mahoniowym. Wejście na dach poprzez dwa włazy dachowe 60x80cm.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3,5 miesiąca

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 10000 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

1. Personel - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 15 osób. Fakt ten musi być potwierdzony w zaświadczeniu z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim oraz jedną osobę z uprawnieniami elektrycznymi SEP.3. Doświadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 prace o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (zmiany konstrukcji dachów lub budowa nowych obiektów kubaturowych) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 400.000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Opinia banku - oferent musi przedstawić opinię banku potwierdzającą zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 250.000 zł. 6. Termin płatności faktury 30 dni.

Kryteria oceny ofert: Cena - 90% Gwarancja - 10%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.02.2005, cena 50 PLN

Termin składania ofert: 18.02.2005 godzina 10:00

Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.02.2005 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1

Data wysłania ogłoszenia: 28.12.2004r

]]>
https://bip.ustron.pl/artykul/29425-zmiana-konstrukcji-dachu-budynku-urzedu-miasta-w-ustroniu Tue, 11 Jan 2005 13:10:16 +0100