Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Ustroń Przeczytaj artykuł "Remont nawierzchni deptaka w Parku Kuracyjnym w Ustroniu." opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.ustron.pl Mon, 14 Jul 2025 01:42:20 +0200 <![CDATA[Remont nawierzchni deptaka w Parku Kuracyjnym w Ustroniu.]]>

TEMAT ZAMÓWIENIA

Remont nawierzchni deptaka w Parku Kuracyjnym w Ustroniu.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW

inż. Ireneusz Staniek

Koordynator ds. zamówień publicznych

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane             x

Dostawy                               

Usługi                                   

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00 zł

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na remoncie nawierzchni asfaltowej deptaka w Parku Kuracyjnym w Ustroniu o powierzchni 2112,50 m²

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45233260-9

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ

NIE   X         TAK   

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ

NIE   X         TAK   

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymaganym terminem realizacji niniejszego zamówienia jest okres dwóch tygodni od dnia podpisania umowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane drogowe) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2002 – 2006), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont dróg w technologii asfaltowej). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 50 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 50 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

WYMAGANE WADIUM

0,00

KRYTERIA OCENY OFERT

Cena – 95 %, Gwarancja 5 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń 08.06.2007r godzina 10:00, lok. 12

MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń 08.06.2007r godzina 11:20, lok. 1

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

30 dni

UMOWA RAMOWA

NIE   X         TAK   

DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW

NIE   X         TAK   

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

30.05.2007

NIE   X         TAK   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

]]>
https://bip.ustron.pl/artykul/29608-remont-nawierzchni-deptaka-w-parku-kuracyjnym-w-ustroniu Wed, 30 May 2007 16:07:20 +0200