Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Ustroń Przeczytaj artykuł "Remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Konopnickiej 20 w Ustroniu " opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.ustron.pl Wed, 16 Jul 2025 17:26:08 +0200 <![CDATA[Remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Konopnickiej 20 w Ustroniu ]]> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl. CPV 45453000-7; 4526000-7

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Konopnickiej 20 w Ustroniu

Miejsce wykonywania Ustroń ulica Konopnicka 20

Wielkość lub zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

-          Rozebranie istniejącego pokrycia z papy asfaltowej,

-          Rozebranie fragmentów uszkodzonego deskowania – okap.

-          Rozebranie i uzupełnienie uszkodzonych elementów konstrukcji dachu - końcówki krokwi.

-          Przemurowanie kominów – 0,384 m3

-          Wymiana obróbek blacharskich

-          Wymiana włazu dachowego

-          Ułożenie folii paro przepuszczalnej dachowej zbrojonej.

-          Ułożenie blachy dachówkowej powlekanej na łatach i kontrłatach – 173 m2.

-          Wymiana rynien i rur spustowych wraz z deską czołową.

-          Montaż instalacji odgromowej

Remontowi nie podlega dach nad gankiem wejściowym.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15.05.2006- 17.07.2006r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium:0,00 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej dwa zamówienia o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (roboty dekarskie) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 30000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat.

Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 30.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”

Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 30.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

Personel – wykonawca musi dysponować osobami z odpowiednimi uprawnieniami dla przedmiotu zamówienia i zdolnymi wykonać terminowo zamówienie

Kadra kierownicza – wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia.

Sprzęt – wykonawca musi posiadać niezbędny potencjał techniczny w celu terminowego wykonania zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza wykonania jakiejkolwiek części zamówienia przez podwykonawcę.

Termin płatności faktury - 28 dni.

Gwarancja na wykonane prace budowlane nie może być krótsza niż 36 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja 5 %

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.03.2006, cena specyfikacji 0 PLN

Termin składania ofert: 10.03.2006 godzina 10:00 lok. 33, Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.03.2006 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1

Data ogłoszenia: 22.02.2006r.

]]>
https://bip.ustron.pl/artykul/29647-remont-dachu-budynku-mieszkalnego-przy-ulicy-konopnickiej-20-w-ustroniu Wed, 22 Feb 2006 14:55:43 +0100