Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Ustroń Przeczytaj artykuł "Modernizacja nawierzchni ulicy Traugutta w Ustroniu w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.ustron.pl Mon, 14 Jul 2025 22:19:08 +0200 <![CDATA[Modernizacja nawierzchni ulicy Traugutta w Ustroniu w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”]]> OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.80.2016

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Modernizacja nawierzchni ulicy Traugutta w Ustroniu w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na modernizacji nawierzchni ul. Traugutta  na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta, w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”.

2.Zakres zadania obejmuje:

  1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
  2. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z regulacją urządzeń,
  3. Wyrównanie podbudowy wraz z wykonaniem obrzeży i krawężników,
  4. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
  5. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej,
  6. Obsianie trawników oraz wykonanie oznakowania.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony został w przedmiarze robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych.

Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wniosków o akceptację materiału do zastosowania przy realizacji zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Druki wniosków zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.

Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 42 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Jarosław Urbanowicz

 e-mail: jaroslaw.urbanowicz@um.ustron.pl

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera e-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs ZP.271.3.80.2016 – Modernizacja nawierzchni ulicy Traugutta w Ustroniu w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 07.09.2016 r. do godz. 10:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

 


Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =       --------------------------------------------------------------- x 10 pkt

Cena ocenianej oferty

Ustroń, dn. 30.08.2016 r.

]]>
https://bip.ustron.pl/artykul/30904-modernizacja-nawierzchni-ulicy-traugutta-w-ustroniu-w-ramach-zadania-pn-modernizacja-nawierzchni-drog-i-chodnikow-gminnych Tue, 30 Aug 2016 13:30:00 +0200