Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Ustroń Przeczytaj artykuł "Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.ustron.pl Mon, 14 Jul 2025 00:22:38 +0200 <![CDATA[Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”]]> Ustroń, dnia 03.03.2022 r.

ZAMAWIAJĄCY:

MIASTO USTROŃ

ul. Rynek 1,

43-450 Ustroń

NIP 548-240-74-34

tel. (+48) 338 579 300

 

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT nr ZP.271.3.13.2022

pn.

 

Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”

 

 

Rodzaj zamówienia:  dostawy


Wspólny Słownik Zamówień CPV:

30213300-8         Komputer biurkowy

30233141-1         Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

30216110-0         Skanery komputerowe

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

MIASTO USTROŃ

ul. Rynek 1,

43-450 Ustroń

  1. NAZWA ZADANIA

Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”. Zamówienie obejmuje dostawę 3 komputerów, półki dyskowej z min 5 dyskami o pojemności 10TB każdy do macierzy HP oraz 2 skanerów płaskich.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do niniejszego ogłoszenia.

 

  1. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
  1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Oferentami odbywać się może za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem ust. 3.
  2. W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
  3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami składanymi z ofertą.
  4. Do kontaktowania się z Oferentami upoważniony jest Józef Kuczera, e-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 07:30 – 15:30.

 

  1. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  1. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na realizację przedmiotu zamówienia.

  1. TERMIN REALIZACJI UMOWY

Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 30 dni, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

UWAGI:

  1. Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 7 a 30 dniami, licząc od dnia zawarcia umowy.
  2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w „ilości dni”, licząc od dnia zawarcia umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  1. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
  1. wiedza i doświadczenie:

Zamawiający wymaga spełniania poniższego warunku tj.:

 

wykazania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł brutto. Pod pojęciem „sprzęt komputerowy” Zamawiający rozumie komputery i/lub urządzenia peryferyjne. Realizacja dostaw winna być potwierdzona referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw;

 

Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych dostaw winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, bądź oświadczenie oferenta o należytym wykonaniu wykazanych dostaw ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania dostawy u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony.

 

 

  1. WYKLUCZENIA ORAZ INFORMACJA O ZAKAZIE POWIĄZAŃ

Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Zamawiający nie udzieli zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo.

 

  1. Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonywującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, polegające na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. Zamawiający uzna, że Oferent spełnia warunek dotyczący braku powiązań osobowych i kapitałowych, jeżeli Oferent złoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. ZGŁASZANIE PYTAŃ I WĄTPLIOWŚCI

Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego:

bezpośrednio:

Urząd Miasta Ustroń

ul. Rynek 1,

43-450 Ustroń

Lub

za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@ustron.pl

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia o konkursie ofert. Ogłoszenia o konkursie ofert oraz wszystkie zmiany upublicznione zostaną na stronie www. Bazy Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (serwis BK2021) oraz na stronie internetowej https://ustron.bip.info.pl . Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

  1. OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT

Przygotowanie i sposób złożenia oferty

  1. Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu o konkursie ofert;
  2. Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę;
  3. Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w ogłoszeniu o konkursie ofert oraz formularz oferty;
  4. Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie na papierze, muszą być podpisane przez Oferenta w taki sposób aby możliwe było odczytanie podpisu (podpis może być uzupełniony pieczątką);
  5. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę;
  6. Upoważnienie do podpisywania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych przez Oferenta;
  7. Kopie wymaganych dokumentów, winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Oferenta.
  8. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub osobę uprawnioną, opatrzone datą i czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką, dopuszcza się złożenie kompletu powyższych dokumentów w formie elektronicznej (skan kompletnej, podpisanej oferty);
  9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent;
  10. W przypadku wysłania oferty za pomocą poczty elektronicznej, oferta musi stanowić skan spełniający wymagania formy papierowej. W tytule wiadomości zawierającej ofertę należy wpisać: Oferta na Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina” natomiast w treści maila należy wpisać imię i nazwisko (nazwa/firma), adres (siedziba) oraz numer telefonu.
  11. W przypadku osobistego dostarczenia oferty, dostarczenia przez posłańca lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w godzinach pracy Zamawiającego. Koperta musi zostać opatrzona – imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą), adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu. Koperta oznaczona musi być napisem: Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”.
  12. Do oferty należy dołączyć:
  • Załącznik 1 - Oświadczenie o spełnianiu wymagań
  • Załącznik 2 - Wykaz wykonanych dostaw
  • Załącznik 4 - Oświadczenie o braku powiązań
  • Załącznik 5 – Formularz cenowy
  • Karty techniczne zawierające szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego (komputerów, półki dyskowej i skanerów), z których jednoznacznie będą wynikać parametry techniczne oferowanego sprzętu komputerowego celem ich porównania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 7 do niniejszego ogłoszenia.

Dokumenty obejmujące elementy przedmiotu zamówienia, takie jak: karty techniczne zawierające opis oferowanego sprzętu komputerowego, stanowią treść merytoryczną ogłoszenia o zamówieniu i mają charakter bezwzględnie obowiązujący i muszą być wskazane w ofercie od początku, gdyż nie mogą podlegać zmianie, poprzez ich uzupełnianie przez Wykonawców. Dokumenty, o których mowa powyżej mają charakter treści oferty, rozumianej jako oświadczenie woli wykonawcy. Nieprzedłożenie tych dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty z możliwości złożenia przez tego Wykonawcę tych dokumentów po upływie terminu składania ofert.

 

Zmiana i/lub wycofanie oferty

Oferent może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.

Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia, opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej oferty. Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Termin:

Termin składania ofert upływa wraz z dniem 11.03.2022 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub zamieszczenia na Bazie Konkurencyjności.

Miejsce:

Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:

 

Urząd Miasta Ustroń

ul. Rynek 1

43-450 Ustroń

Biuro podawcze (nr 2)

 

lub

w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert.

 

lub

w wersji elektronicznej poprzez portal internetowy Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, przez dodanie oferty do opublikowanego ogłoszenia Zamawiającego; dodawane załączniki powinny być w postaci skanu, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

  1. OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
  1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Oferent nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności gdy wykonanie dostaw ulegnie wydłużeniu.
  2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania ogłoszenia o konkursie ofert oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Oferent z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji dostawy, w tym również koszty związane z transportem i zabezpieczeniem przedmiotu zamówienia.
  3. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowana cena musi zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem składowej ceny netto i podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy do obowiązków Oferenta, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Oferenta stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku Oferenta niepodlegającemu opodatkowaniu podatkiem VAT, Oferent wskazuje cenę oferty w postaci kwoty brutto brutto wraz z wyszczególnieniem kwot stanowiących wynagrodzenie netto oraz koszty zleceniodawcy i zleceniobiorcy.
  4. Oferent musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Oferent podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
  1. INFORAMCJE DOTYCZĄCE WALUTY ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A OFERENTEM

Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej, w złotych (PLN).

  1. KRYTERIA, JAKIMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
    1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
  1. oferta co do treści spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o konkursie ofert;
  2. z treści złożonych dokumentów wynika, że Oferent spełnia warunki formalne określone w ogłoszeniu o konkursie ofert;
  3. złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
  4. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie;
  5. do oferty zostały dołączone wszystkie wymagane dokumenty.
    1. Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert. Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania nie mogą prowadzić do zmiany oferty. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia kart technicznych zawierające szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego wskazanych w części XIV pkt 12.

  1. Kryteria oceny ofert i sposób przyznawania punktacji

L.p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

 Cena brutto [Pc1]

80%

80 punktów

2.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia [Pc2]

20%

20 punktów

 

Sposób punktacji w ramach kryteriów:

Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z dwóch czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:

 

Ocp = Pc1 + Pc2

 

 

 

 

1. Punktowe Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]

Zamawiający przyzna 80 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie  przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

 

Cn

Pc1 = ------- x 80 pkt.

Co

gdzie:

 

Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto

Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia

Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej

 

2. Punktowe Kryterium – Termin wykonania przedmiotu zamówienia [Pc2]

 

Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 7 a 30 dniami, licząc od dnia zawarcia umowy.

 

UWAGI:

  • Jeżeli Wykonawca złoży w treści swojej oferty oświadczenie w kwestii terminu wykonania przedmiotu zamówienia odmienne od oczekiwanego przez Zamawiającego, tj. ponad termin maksymalny, czyli 30 dni doprowadzi swoją ofertę do merytorycznej niezgodności z treścią ogłoszenia co będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Także ewentualny brak złożenia przez Wykonawcę w swojej ofercie - oświadczenia woli w przedmiocie ilości dni, którą przewiduje na wykonanie przedmiotu zamówienia uniemożliwi Zamawiającemu ocenę takiej oferty w tym kryterium, co doprowadzi do jej odrzucenia.
  • Jeżeli natomiast Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż minimalny, czyli 7 dni dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 7 dni od dnia podpisania umowy, natomiast zadeklarowany termin zostanie wpisany do umowy.

 

Zamawiający przyzna 20 pkt w ofercie z najkrótszym terminem wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

 

                                                            Tn

                                                    Pc2 =  -------- x 20 pkt.

                                                               To

gdzie:

  • Pc2 – liczba punktów za zaoferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • Tn –   najkrótszy zaoferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • To – termin wykonania przedmiotu zamówienia ocenianej oferty

 

 

 

W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

 

 

 

  1. FORMALNOŚCI JAKIE WINNY BYĆ DOPEŁNIONE W CELU ZAWARCIA UMOWY
    1. Zamawiający może unieważnić/anulować postępowanie na każdym etapie i bez podania przyczyny.
    2. O unieważnieniu/anulowaniu postępowania ofertowego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy:
  1. ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert;
  2. złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert;

Unieważnienie/anulowanie postępowania następuje co najmniej w sposób w jaki ogłoszenie zostało upublicznione.

  1. Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym, chyba że Zamawiający unieważni/anuluje postępowanie.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia Oferentów, którzy złożyli oferty o:
  1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania Oferenta, którego ofert wybrano;
  2. ofertach, które zostały odrzucone.

Zawiadomienie oferentów odbędzie się co najmniej w sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe.

  1. Termin i miejsce podpisania umowy
  1. Oferent, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
  2. jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.

 

  1. DOKONYWANIE ZMIAN W UMOWIE

Zamawiający nie przewiduje dokonywania istotnych zmian postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

 

  1. INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W PKT 7 lit. g PODROZDZIAŁU 6.5 WYTYCZNYCH W ZAKRESIE KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKÓW W RAMACH EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE

 

Zamawiający nie planuje udzielania zamówień, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5,.

  1. DODATKOWE POSTANOWIENIA I INFORMACJE

Postępowanie ofertowe nie podlega przepisom prawo zamówień publicznych i prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego oraz przez Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI

Załącznik 1 - Oświadczenie o spełnianiu wymagań

Załącznik 2 - Wykaz wykonanych dostaw

Załącznik 3 - Formularz Oferty

Załącznik 4 - Oświadczenie o braku powiązań

Załącznik 5 – Formularz cenowy

Załącznik 6 - Projekt Umowy

Załącznik 7 – Opis przedmiotu zamówienia

 

Klauzula informacyjna, stanowiąca realizację obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

 

Ustroń, 10.03.2022 r.

ZP.271.3.13.2022

 

Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert
o wartości poniżej 130.000 zł netto pn.:

 

Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”

 

Wpłynęły zapytania do treści ogłoszenia o konkursie ofert:

 

Pytanie nr 1:

 

Komputer Stacjonarny – 3 sztuki

Wymagane:

Pamięć RAM

Min. 8GB DDR4

Min. 4 gniazda pamięci RAM

Min. taktowanie pamięci 2666 MHz

 

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia posiadającego 2 gniazda pamięci RAM DDR4 UDIMM z możliwością rozszerzenia pamięci do 32 GB?

 

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

 

Pytanie nr 2:

Komputer Stacjonarny – 3 sztuki

 

Wymagane:

Płyta Główna

porty zew.

Minimalna ilość portów:

• 1x HDMI

• 1x dvi

• 1x vga

• 1x RJ45 (LAN) 2,5 Gbps

• 4x USB 3.2 Gen. 1

• 2x USB 2.0

• 2x Audio jack

 

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na Zaoferowanie urządzenia posiadającego 1x HDMI + 1x DisplayPort 1.4 + 1x VGA ?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie nr 3:

Komputer Stacjonarny – 3 sztuki

 

Wymagane:

Płyta Główna

Porty wew.

4x SATA III (6 Gb/s)

1x M.2 PCIe NVMe 4.0 x4 / SATA

1x USB 3.2 Gen. 1

2x USB 2.0

 

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia posiadającego porty wew.: 4x SATA III (6 Gb/s) oraz 1x M.2 PCIe NVMe 3.0 x4?

 

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

 

Pytanie nr 4:

Komputer Stacjonarny – 3 sztuki

 

Wymagane:

Zasilacz:

Moc nie mniejsza niż 600W

Certyfikat sprawności: 80 PLUS Gold

 

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia z zasilaczem o mocy i sprawności: 260W 85%, 80 Plus Bronze?

Mniejsza moc zasilacza nie wpływa na wydajność zaoferowanego urządzenia ponadto urządzenie z zasilaczem o mniejszej mocy jest bardziej energooszczędne.

 

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

 

DODATKOWE ZMIANY W OGŁOSENIU ORAZ W OGŁOSZENIU O KONKURSIE OFERT NR ZP.271.3.13.2022

 

 

  1. Rozdział XV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT otrzymuje brzmienie:

Termin:

Termin składania ofert upływa wraz z dniem 16.03.2022 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub zamieszczenia na Bazie Konkurencyjności.

 

Miejsce:

Ofertę należy dostarczyć w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego na adres:

Urząd Miasta Ustroń

ul. Rynek 1

43-450 Ustroń

Biuro podawcze (nr 2)

 

lub

w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert.

lub

w wersji elektronicznej poprzez portal internetowy Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, przez dodanie oferty do opublikowanego ogłoszenia Zamawiającego; dodawane załączniki powinny być w postaci skanu, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Niniejsze odpowiedzi stanowią integralną część ogłoszenia dla zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”.

 

 

 

Ustroń, 11.03.2022 r.

ZP.271.3.13.2022

 

Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert
o wartości poniżej 130.000 zł netto pn.:

 

Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”

 

Wpłynęły zapytania do treści ogłoszenia o konkursie ofert:

 

Pytanie nr 5:

Wymagane:

 

Płyta Główna

porty zew.

Minimalna ilość portów:

• 1x HDMI

• 1x dvi

• 1x vga

• 1x RJ45 (LAN) 2,5 Gbps

• 4x USB 3.2 Gen. 1

• 2x USB 2.0

• 2x Audio jack

 

Łączność

Sieć przewodowa LAN 10/100/1000/ Mbps

 

Zamawiający w dwóch miejscach zawarł zapis dotyczący wymagań łączności sieci przewodowej - 1x RJ45 (LAN) 2,5 Gbps oraz Sieć przewodowa LAN 10/100/1000/ Mbps. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia posiadającego 1x RJ45 (LAN) o prędkości 1GBs i tym samym spełniającego zapis: LAN 10/100/1000/ Mbps?

W obecnej sytuacji na rynku tj. problemami z dostawach części spowodowanych przez pandemię COVID 19 oraz konfliktem w Ukrainie, utrudniona jest możliwość dostawy urządzeń wyposażonych w płyty główne z 2 złączami LAN w konfiguracji 1 GBs + 2,5 GBs. Ponadto dodatkowe złącze RJ45 2,5 Gbps znacząco podnosi cenę urządzenia co wpłynie na sumaryczny koszt oferty.

 

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pytanie nr 6:

Komputer Stacjonarny – 3 sztuki

 

Wymagane:

Porty wew.

4x SATA III (6 Gb/s)

1x M.2 PCIe NVMe 4.0 x4 / SATA

1x USB 3.2 Gen. 1

2x USB 2.0

 

Czy Zamawiający dopuści w postępowaniu urządzenie posiadające 2x SATA III (6 Gb/s) z możliwością podłączenia napędów optycznych i/lub dodatkowych dysków HDD,SSD?

Obecnie coraz mniej urządzeń zostaje wyposażona w tak dużą ilość złączy SATA gdyż coraz więcej producentów odchodzi od tego typu złączy na korzyść złączy M2 oraz dysków SSD montowanych na ten typ złącza.

 

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

 

Pytanie nr 7:

Komputer Stacjonarny – 3 sztuki

 

Wymagane:

Procesor

Osiągający w testach CPU Benchmark PassMark min. 8850 punktów na dzień 07.02.2022r.

Procesor musi się znajdować na liście PassMark

Taktowanie procesora bazowe min. 3,6GHz

Procesor minimum 4 rdzeniowy

Ilość pamięci cache min. 6MB

 

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie procesora 6 rdzeniowego, 12 wątkowego o pamięci cache 12 MB i taktowaniu bazowym 2.9 GHz/taktowanie w trybie turbo 4.3GHz?

Powyższe taktowanie bazowe procesora umożliwi zaoferowanie szerszej gamy urządzeń, o wydajności większej niż wymagana co przełoży się na możliwość zaoferowania tańszych urządzeń.

 

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Zamawiający wyraża zgodę, z zastrzeżeniem iż oferowany procesor musi spełnić podane minimum w teście CPU Benchmark.

 

 

DODATKOWE ZMIANY W OGŁOSENIU ORAZ W OGŁOSZENIU O KONKURSIE OFERT NR ZP.271.3.13.2022

 

  1. Rozdział XV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT otrzymuje brzmienie:

Termin:

Termin składania ofert upływa wraz z dniem 17.03.2022 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub zamieszczenia na Bazie Konkurencyjności.

Miejsce:

Ofertę należy dostarczyć w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego na adres:

Urząd Miasta Ustroń

ul. Rynek 1

43-450 Ustroń

Biuro podawcze (nr 2)

 

lub

w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert.

lub

w wersji elektronicznej poprzez portal internetowy Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, przez dodanie oferty do opublikowanego ogłoszenia Zamawiającego; dodawane załączniki powinny być w postaci skanu, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Niniejsze odpowiedzi stanowią integralną część ogłoszenia dla zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”.

]]>
https://bip.ustron.pl/artykul/31574-zakup-sprzetu-komputerowego-w-ramach-zadania-inwestycyjnego-cyfrowa-gmina Thu, 03 Mar 2022 11:02:00 +0100