Przetarg na usługi doradztwa zawodowego w 2013 roku
RSS
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Ustroń: Usługi doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Nowe możliwości dla Twojej przyszłości w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 96740 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Marii Konopnickiej 40, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 0-33 854 26 34, faks 0-33 854 26 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Nowe możliwości dla Twojej przyszłości w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa doradztwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu systemowego Nowe możliwości dla Twojej przyszłości (minimum 14 osób nie więcej niż 22 osoby). Rozmowy doradcy odbywać się będą w Ustroniu w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 w terminie od 29.03.2013 r do 30.09.2013 r. Zakres zamówienia obejmuje: a) Przeprowadzenie 90 minut rozmów doradcy z każdym uczestnikiem, w tym: - przeprowadzenie diagnoz predyspozycji zawodowych oraz analizy potrzeb uczestników projektu - doradztwo zawodowe dla uczestników Projektu: - rozpoznanie potencjału zawodowego uczestników Projektu, - pomoc w określeniu celów zawodowych, - rozwiązywanie sytuacji problemowych, które mogą dotyczyć wyboru drogi zawodowej oraz zmiany lub rozwoju kwalifikacji zawodowych, b) opracowanie indywidualnych opinii końcowych dla każdego uczestnika/uczestniczki zawierających diagnozę predyspozycji zawodowych oraz analizę potrzeb c) dostarczenie do MOPS w Ustroniu karty usługi doradztwa zawodowego oraz miesięcznych kart czasu pracy doradcy. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Okres realizacji: marzec 2013 - wrzesień 2013 - ilość diagnoz ogółem: minimum 14 osób, nie więcej niż 22 osoby - dokładny termin przeprowadzenia rozmów zostanie podany na 1 tydzień przed ich planowanym wykonaniem - w godzinach pomiędzy 7:30 a 15:30 - Miejsce przeprowadzenia rozmów: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustroniu - Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. - Przewidziano, że zamówienie poprowadzi jedna osoba mająca kwalifikacje doradcy zawodowego. - Materiały niezbędne do realizacji usługi, które musi zapewnić wykonawca: - kwestionariusze i testy obowiązujące doradcę zawodowego - W przypadku braku możliwości prowadzenia rozmów w danym czasie z powodu zdarzeń losowych niezawinionych przez wykonawcę np. choroba uczestnika, zastrzega się, że termin rozmowy może zostać przesunięty. - Rozmowy powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 7.30, kończyć nie później niż o godzinie 15.30 - Doradca zawodowy powinien posiadać doświadczenie zawodowe tj. przynajmniej 3 lata pracy jako doradca zawodowy w tym doświadczenie w projektach systemowych realizowanych przez OPS-y. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych spotkań w trakcie ich realizowania. 4. Termin wykonania zamówienia Rozmowy doradcy zawodowego z 14 uczestnikami projektu muszą się odbyć w terminie od 29.03.2013 do 09.04.2013. W przypadku braku możliwości prowadzenia rozmów w danym czasie z powodu zdarzeń losowych niezawinionych przez wykonawcę np. choroba uczestnika, zastrzega się, że termin rozmowy może zostać przesunięty. Jeśli zajdzie konieczność przeprowadzenia dodatkowych rozmów (z uczestnikami z listy rezerwowej) o ich terminie zamawiający poinformuje wykonawcę na 7 dni przed terminem rozpoczęcia rozmów. Terminy te będą ustalane indywidualnie dla każdego uczestnika z listy rezerwowej. Indywidualnie opracowane opinie końcowe zawierające diagnozę predyspozycji zawodowych oraz analizę potrzeb dla 14 uczestników projektu z którymi rozmowy odbywały się w okresie od 29.03.2013 do 09.04.2013 muszą być dostarczone do zamawiającego w terminie do 7 dni od przeprowadzenia ostatniej rozmowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane złożenie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie o: posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -posiadaniu wiedzy i doświadczenia, w szczególności Wykonawca musi posiadać uprawnienia doradcy zawodowego oraz posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy zawodowego -dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Załącznik nr 2 SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert zorganizowano usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia oraz posiadaniu doświadczenia w projektach systemowych realizowanych przez OPS-y np. referencje, opinie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie:załącznik nr 2 SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie:załącznik nr 2 SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie:załącznik nr 2 SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
referencje, opinie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: 43-450 Ustroń, ul. Konopnickiej 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 07:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego: 43-450 Ustroń, ul. Konopnickiej 40.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Nowe możliwości dla Twojej przyszłości realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustroniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Opublikował w BIP: | Edyta Leszczyńska-Czernek |
---|---|
Data opublikowania: | 11.03.2013 13:59 |
Ostatnio zaktualizował: | Edyta Leszczyńska-Czernek |
Data ostatniej aktualizacji: | 22.05.2015 10:04 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.