W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OSP Polana - realizacja zadania pn. "STAWIAM NA MDP"

RSS

Burmistrz Miasta Ustroń informuje, że w dniu 14 lipca 2023 roku Ochotnicza Straż Pożarna Ustroń Polana złożyła ofertę na realizację zadania publicznego pn.: „STAWIAM NA MDP”

Na podstawie art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Burmistrz Miasta Ustroń wzywa do składania uwag dotyczących złożonej oferty w terminie 7 dni od ukazania się ogłoszenia tj. do 25 lipca 2023 roku.

Uwagi należy składać w formie pisemnej w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Ustroń lub przesłać na adres e-mail: biuropodawcze@ustron.pl.

W wyznaczonym terminie nie wpłynęły uwagi. Przyznano dotację.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Dawid Lubiński
Data opublikowania: 18.07.2023 13:26
Ostatnio zaktualizował: Dawid Lubiński
Data ostatniej aktualizacji: 31.07.2023 07:53
Liczba wyświetleń: 3

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.