W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Stowarzyszenie "Ustrońskie Dożynki" w Ustroniu- realizacja zadania pn. Organizacja integracyjnej imprezy podożynkowej

RSS

Burmistrz Miasta Ustroń informuje, że w dniu 26 września 2023 roku Stowarzyszenie Ustrońskie Dożynki złożyło ofertę na realizację zadania publicznego pn. Organizacja integracyjnej imprezy podożynkowej.

Na podstawie art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Burmistrz Miasta Ustroń wzywa do składania uwag dotyczących złożonej oferty w terminie 7 dni od ukazania się ogłoszenia tj. do 9 października 2023 roku.

Uwagi należy składać w formie pisemnej w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Ustroń lub przesłać na adres e-mail: biuropodawcze@ustron.pl.

 

W wyznaczonym terminie nie wpłynęły uwagi. Przyznano dotację.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Magdalena Kozłowska
Data opublikowania: 02.10.2023 10:31
Ostatnio zaktualizował: Magdalena Kozłowska
Data ostatniej aktualizacji: 23.10.2023 13:20
Liczba wyświetleń: 3

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.