W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wykonanie remontu sceny i pomieszczeń zaplecza w Miejskim Domu Kultury Prażakówka w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wykonanie remontu sceny i pomieszczeń zaplecza w Miejskim Domu Kultury Prażakówka w Ustroniu

Miejsce wykonywania Ustroń, ul. Daszyńskiego

Wielkość lub zakres zamówienia: Wykonanie remontu sceny i pomieszczeń zaplecza w Miejskim Domu Kultury Prażakówka w Ustroniu poprzez realizację robót w dwóch etapach.

Pierwszy etap obejmuje następujące prace: montaż stalowego pomostu technicznego nad sceną, wykonanie drenażu; montaż stropu nad piwnicami; wykonanie nowej sceny wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi; wykonanie ścianki oddzielającej scenę od proscenium i widowni.

Drugi etap obejmuje wykonanie wszelkich robót w piwnicach obiektu.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 10000 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

1. Personel - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 10 osób. Fakt ten musi być potwierdzony w zaświadczeniu z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 3 prac o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (obiekty kubaturowe) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 250.000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 250 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Opinia banku - oferent musi przedstawić opinię banku potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100.000 zł. 6. Podwykonawcy - zamawiający wyraża zgodę na zatrudnienie podwykonawców jedynie w robotach instalacyjnych 7. Termin płatności faktury 30 dni.

Kryteria oceny ofert: Cena - 90% Gwarancja - 10%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.06.2004, cena - 50 PLN

Termin składania ofert: 09.06.2004 godzina 10:30

Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.06.2004 godz. 11:30, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 24

Data wysłania ogłoszenia: 15.04.2004

Załączniki:

Wynik przetargu
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 27.04.2004 11:35
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2004 11:35
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.