W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Przebudowa ulicy Dębowej w Ustroniu wraz z przebudową linii SN kV długości 115 mb.

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przebudowa ulicy Dębowej w Ustroniu wraz z przebudową linii SN kV długości 115 mb.

Miejsce wykonywania Ustroń ul. Dębowa

Wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu robót ziemnych poprzez korytowanie wraz ze ścinaniem i karczowaniem drzew i pni, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, wykonaniu krawężnika i obrzeży betonowych, wykonanie przebudowy linii SN 15 kV o długości 115 mb.  

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 5000 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

1. Personel - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 5 osób. Fakt ten musi być potwierdzony w zaświadczeniu z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane w zakresie dróg) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 5 prac o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (wykonanie chodników lub dróg w technologii brukowej) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 100.000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 100000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Opinia banku - oferent musi przedstawić opinię banku potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100.000 zł. 6. Podwykonawcy - zamawiający wyraża zgodę na zatrudnienie podwykonawców jedynie w robotach związanych z przebudową linii SN 15 kV 7. Termin płatności faktury 30 dni.

Kryteria oceny ofert: Cena - 90% Gwarancja - 10%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.06.2004, cena – 20,00 zł

Termin składania ofert: 24.06.2004 godz. 10:30

Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.06.2004 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1

Data wysłania ogłoszenia: 30.04.2004

Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 19.05.2004 15:32
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 19.05.2004 15:32
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.