W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont pokrycia dachu na budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Ustroniu

RSS
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Remont pokrycia dachu na budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Ustroniu

CPV – 45261900-3

Miejsce wykonywania Ustroń ul. 3 Maja 16

Zamówienie polega na remoncie 710 m² pokrycia dachowego na budynku przy ulicy 3 maja 16 w Ustroniu poprzez wykonanie:

  1. Robót rozbiórkowych;
  2. Robót przygotowawczych;
  3. Remontu dachu na powierzchni 710 m²;
  4. Czyszczenie wraz z malowaniem dachu;
  5. Wywiezienie nadmiaru gruzu.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: sześć tygodni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 0 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 5 zamówień o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (remont pokrycia dachu) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 25 000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat.

Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 25 000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”

Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 25.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

Kadra kierowniczadozoru technicznego, uprawniona do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia z doświadczeniem min. 5-letnim.

Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja - 5%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.06.2004, cena specyfikacji 0 PLN

Termin składania ofert: 28.06.2004 godzina 10:00 Urząd Miasta Ustroń lok. nr 33

Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2004 godz. 11:30, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, lok nr 1

Data ogłoszenia: 11.06.2004

Załączniki:

Wynik przetargu
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 10.06.2004 21:38
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 10.06.2004 21:38
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.