Likwidacja osuwiska na ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu
RSSOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Likwidacja osuwiska na ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu
Miejsce wykonywania Ustroń ul. Sanatoryjna
Wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie polega na:
- opracowaniu projektu budowlano wykonawczego naprawy uszkodzonego przez osuwisko odcinka ul. Sanatoryjnej;
- uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień branżowych;
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
- opracowanie i uzgodnienie organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wykonanie robót związanych z naprawą odcinka ulicy Sanatoryjnej;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej;
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik, do SIWZ.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Dokumentacja projektowa łącznie ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami (zgłoszenie robót w Starostwie Powiatowym w Cieszynie) – do dnia 20.03.2005r.
Wykonanie wszystkich niezbędnych robót drogowych związanych z naprawą ulicy Sanatoryjnej po ruchach osuwiskowych do dnia 30.06.2005r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) Wymagane wadium: 0 zł
2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Kadra kierownicza – do projektowania – wykonawca musi dysponować osobą na umowę zlecenie lub o pracę lub umowę konsorcjum uprawnioną do projektowania z doświadczeniem minimum 5 letnim oraz wykonanymi, co najmniej dwoma projektami naprawy osuwisk. Kadra kierownicza – wykonawcza- wykonawca musi dysponować, co najmniej 1 osobą kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim.. Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 2 zamówień o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (naprawa osuwisk) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 200.000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat. Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 200.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.
Kryteria oceny ofert: Cena - 90% Gwarancja - 10%
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.01.2005, cena specyfikacji 0 PLN
Termin składania ofert: 13.01.2005 godzina 10:00 lok. 33. Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.01.2005 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1
Data ogłoszenia: 27.12.2004
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 28.12.2004 14:35 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.12.2004 14:35 |
Liczba wyświetleń: | 7 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.