W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Likwidacja osuwiska na ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Likwidacja osuwiska na ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu

Miejsce wykonywania Ustroń ul. Sanatoryjna

Wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie polega na:

- opracowaniu projektu budowlano wykonawczego naprawy uszkodzonego przez osuwisko odcinka ul. Sanatoryjnej;

- uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień branżowych;

- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;

- opracowanie i uzgodnienie organizacji ruchu na czas wykonywania robót;

- wykonanie robót związanych z naprawą odcinka ulicy Sanatoryjnej;

- opracowanie dokumentacji powykonawczej;

Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik, do SIWZ.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Dokumentacja projektowa łącznie ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami (zgłoszenie robót w Starostwie Powiatowym w Cieszynie) – do dnia 20.03.2005r.

Wykonanie wszystkich niezbędnych robót drogowych związanych z naprawą ulicy Sanatoryjnej po ruchach osuwiskowych do dnia 30.06.2005r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 0 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Kadra kierownicza – do projektowania – wykonawca musi dysponować osobą na umowę zlecenie lub o pracę lub umowę konsorcjum uprawnioną do projektowania z doświadczeniem minimum 5 letnim oraz wykonanymi, co najmniej dwoma projektami naprawy osuwisk. Kadra kierownicza – wykonawcza- wykonawca musi dysponować, co najmniej 1 osobą kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim.. Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 2 zamówień o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (naprawa osuwisk) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 200.000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat. Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 200.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

Kryteria oceny ofert: Cena - 90% Gwarancja - 10%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.01.2005, cena specyfikacji 0 PLN

Termin składania ofert: 13.01.2005 godzina 10:00 lok. 33. Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.01.2005 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1

Data ogłoszenia: 27.12.2004

Załączniki:

Wynik przetargu
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 4
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 28.12.2004 14:35
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 28.12.2004 14:35
Liczba wyświetleń: 7

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.