W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont nawierzchni ul. Grażyńskiego w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Remont nawierzchni ul. Grażyńskiego w Ustroniu

Miejsce wykonywania Ustroń ul. Grażyńskiego

Wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie polega na:

- mechanicznym frezowaniu nawierzchni asfaltowej;

- wymiana krawężnika długości około 225 mb;

- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną;

- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 5 cm, o powierzchni około 1940 m²

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 0 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2000 – 2004), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont dróg). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 100 000 zł

Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 100.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”

Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja - 5%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.05.2005, cena specyfikacji 0 PLN

Termin składania ofert: 16.05.2005 godzina 10:00 lok. 33

Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2005 godz. 12:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1

Data ogłoszenia: 25.04.2005r.

Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 25.04.2005 14:44
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 25.04.2005 14:44
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.