Remont elewacji budynku ratusza w Ustroniu
RSSOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont elewacji budynku ratusza w Ustroniu
Miejsce wykonywania Ustroń ul. Rynek 1
Wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie polega na:
· Roboty przygotowawcze, zabezpieczenia i demontaże.
· Oczyszczenie i malowanie elewacji budynku ratusza z cokołem kamiennym i nowymi obróbkami blacharskimi.
Elewacja budynku ratusza zostanie oczyszczona i odnowiona (malowanie farbami określonymi w kosztorysie ślepym). Przewiduje się demontaż starych i montaż nowych rynien i rur spustowych nad wejściem do budynku ratusza oraz wymianę obróbek blacharskich. Cokół budynku zostanie oczyszczony i zaimpregnowany środkiem hydrofobizującym. Dodatkowo przewiduje się wymianę skrzynki gazowej licznika gazu, demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych, elementów stalowych, urządzenia klimatyzacyjnego. Wszelkie czynne kable muszą zostać schowane pod tynk. Pęknięte nadproża okienne łukowe zostaną wzmocnione. Zakłada się wykonanie prac tynkarskich wybudówek poddasza z malowaniem. Elewacja zostanie jednokrotnie gruntowana i dwukrotnie malowana.
W trakcie prowadzenia robót ubikacja miejska będzie dostępna dla osób z zewnątrz.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) Wymagane wadium: 0 zł
2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 2 zamówienia o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (roboty budowlane termomodernizacyjne) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 75.000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat.
Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 75.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”
Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.
Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja - 5%
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.06.2005, cena specyfikacji 0 PLN
Termin składania ofert: 27.06.2005 godzina 10:00 lok. 33
Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2005 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1
Data ogłoszenia: 09.06.2005r.
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 09.06.2005 15:52 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 09.06.2005 15:52 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.