Remonty cząstkowe masą bitumiczną i emulsją asfaltową dróg na terenie Miasta Ustronia w 2007r.
RSSWarszawa; 09.01.2007
Ustroń
033 8579320
dot. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Uprzejmie informuję, że Państwa ogłoszenie zostało skierowane do druku w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 10 z dnia 10.01.2007 pod pozycj± 8037.
Tre¶ć ogłoszenia:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Ustroń: remonty cz±stkowe mas± bitumiczn± i emulsj± asfaltow± dróg na terenie Miasta Ustronia w 2007 roku Publikacja obowi±zkowa. SEKCJA I: ZAMAWIAJˇCY I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.ustron.bip.info.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiaj±cego i główny przedmiot lub przedmioty działalno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: remonty cz±stkowe mas± bitumiczn± i emulsj± asfaltow± dróg na terenie Miasta Ustronia w 2007 roku.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, real
Główne miejsce lub lokal
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Warto¶ć umowy ramowej:
Częstotliwo¶ć oraz warto¶ć zamówień, które zostan± udzielone:
1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: a)Remonty cz±stkowe mas± bitumiczn± o grubo¶ci 5 cm poprzez wycięcie, usunięcie urobku, wypełnienie mas±, zaspoinowanie. b)Remont cz±stkowy mas± bitumiczn± o grubo¶ci 5 cm bez wycinania i usunięcia urobku c)Remont cz±stkowy mas± bitumiczn± o grubo¶ci 5 cm za pomoc± RECYKLERA d)Remonty cz±stkowe emulsj± asfaltow± e)Układanie warstwy ¶cieralnej grubo¶ci 5 cm f)Regulacja kratek ¶ciekowych g)Regulacja włazów studni rewizyjnych h)Utwardzanie poboczy materiałem kamiennym grubo¶ci 10 cm (kliniec) i)Wbudowanie masy asfaltowej w warstwę wyrównawcz± j)Korytowanie drogi na głęboko¶ci 40 cm k)Wykonywanie podbudowy z warstwy 10 cm piasku i 30 cm materiał kamienny
1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań okre¶lonych przez zamawiaj±cego: 1. Wykonawca składaj±cy ofertę musi spełniać opisane w tej czę¶ci wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z do¶wiadczeniem min. 5-letnim. 3. Do¶wiadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ci±gu ostatnich 5 lat, co najmniej 5 prac o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (remonty cz±stkowe lub budowa dróg w technologii asfaltowo bitumicznych i o warto¶ci dla jednego zamawiaj±cego, co najmniej 300.000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzaj±ce wszystkie prace o warto¶ci, co najmniej 30 0 000 zł wymienione w zał±czniku wykaz prac. 5. Gwarancja: Wykonawca składaj±cy ofertę musi udzielić gwarancji na nakładki minimum na 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego i przekazaniu do użytkowania a na remonty cz±stkowe 12 miesięcy. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować ¶rodkami finansowymi na real
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.52.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty czę¶ciowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielko¶ć lub zakres zamówienia
Całkowita wielko¶ć lub zakres: 459.000,00 zł netto
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.03.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia
Informacja na temat wadium: 0 zł
2) Warunki udziału
Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składaj±cy ofertę musi spełniać opisane w tej czę¶ci wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z do¶wiadczeniem min. 5-letnim. 3. Do¶wiadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ci±gu ostatnich 5 lat, co najmniej 5 prac o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (remonty cz±stkowe lub budowa dróg w technologii asfaltowo bitumicznych i o warto¶ci dla jednego zamawiaj±cego, co najmniej 300.000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzaj±ce wszystkie prace o warto¶ci, co najmniej 300 000 zł wymienione w zał±czniku wykaz prac. 5. Gwarancja: Wykonawca składaj±cy ofertę musi udzielić gwarancji na nakładki m inimum na 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego i przekazaniu do użytkowania a na remonty cz±stkowe 12 miesięcy. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować ¶rodkami finansowymi na real
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/
Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał±cznik nr 1 Formularz cenowy Zał±cznik nr 2 O¶wiadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zał±cznik nr 3 O¶wiadczenie wykonawcy o: -sytuacji ekonomiczno finansowej; -nie zaleganiu z płatno¶ciami; -niekaralno¶ci; -wykaz prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ci±gu ostatnich 5 lat -wykaz podwykonawców. Zał±cznik nr 4 Akceptacja warunków umownych w zał±czonym wzorze umowy Zał±cznik nr 5 Aktualny odpis z rejestru s±dowego lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji o działalno¶ci gospodarczej potwierdzaj±cej, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umow± spółki cywilnej, jeżeli działalno¶ć gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Zał±cznik nr 6 Referencje potwierdzaj±ce wszystkie prace wymienione w zał. nr 3 wraz z referencjami podwykonawców. Zał±cznik nr 7 Kopia uprawnień budowlanych potwierdzaj±cych do¶wiadczenie kierownika budowy:
- uprawnienia budowlane kierownika do prowadzenia prac budowlanych (w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia);
- za¶wiadczenie z wła¶ciwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzaj±ce jej przynależno¶ć do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej na dzień składania ofert; SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. cena 95
2. gwarancja na nakładki 5
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl.
Opłata: 10 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatno¶ci: Kasa Urzędu Miasta.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiaj±cy przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporz±dzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.02.2007, godzina 11:00, Urz±d Miasta Ustroń lok. 1. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJˇCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007.
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 10.01.2007 20:58 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.03.2007 17:00 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.