Utrzymanie porządku i czystości na terenie Miasta Ustroń w 2007 roku.
RSSWarszawa; 17.01.2007
Burmistrz Miasta Ustroń
Ustroń
033 8579320
dot. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Uprzejmie informuję, że Państwa ogłoszenie zostało skierowane do druku w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 16 z dnia 18.01.2007 pod pozycj± 9193.
Tre¶ć ogłoszenia:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Ustroń: utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na terenie Miasta Ustroń w 2007 roku Publikacja obowi±zkowa. SEKCJA I: ZAMAWIAJˇCY I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek fax 338579330, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. ¶l±skie, tel. 033 8579320, e-mail: kerix@poczta.onet.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL):
www.ustron.plAdres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiaj±cego i główny przedmiot lub przedmioty działalno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na terenie Miasta Ustroń w 2007 roku.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16.
Główne miejsce ¶wiadczenia usług: Miasto Ustroń.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Warto¶ć umowy ramowej:
Częstotliwo¶ć oraz warto¶ć zamówień, które zostan± udzielone:
1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie polega na zbiórce odpadów segregowanych z kontenerów, zbiórce oraz wywozie odpadów podrzuconych, zbiórka oraz wywóz odpadów niesegregowanych z koszy ulicznych oraz z kontenerów, zbiórka oraz wywóz odpadów z pojemników na psie odchody, sprz±tanie przystanków autobusowych, zamiatanie ulic i chodników, zbieranie ¶mieci (papiery, butelki, puszki itp.) na terenie Miasta
1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań okre¶lonych przez zamawiaj±cego: 1. Wykonawca składaj±cy ofertę musi spełniać opisane w tej czę¶ci wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Potencjał sprzętowy.Mieć do dyspozycji następuj±ce w pełni sprawne jednostki sprzętu:- co najmniej 2 samochody ciężarowe ¶mieciarki - co najmniej 1 samochód ¶mieciarka o ciężarze całkowitym około 900 kg do opróżniania koszy ulicznych. 3. Do¶wiadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ci±gu ostatnich 3lat, co najmniej 3 usługi o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w gminie o wielko¶ci, co najmniej 15 000 mieszkańców) i o warto¶ci dla jednego zamawiaj±cego, co najmniej 300.000 zł 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować ¶rodkami finansowymi na realizację zamówienia w wysoko¶ci, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowi±zań z tytułu innych zamówień 5. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzaj±ce wszystkie prace o warto¶ci, co najmniej 300.000,00 zł wymienione w zał±czniku wykaz prac.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.20.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty czę¶ciowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielko¶ć lub zakres zamówienia
Całkowita wielko¶ć lub zakres: w roku 2007 około 419000,00 zł brutto
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.02.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia
Informacja na temat wadium: 0 zł
2) Warunki udziału
Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składaj±cy ofertę musi spełniać opisane w tej czę¶ci wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Potencjał sprzętowy.Mieć do dyspozycji następuj±ce w pełni sprawne jednostki sprzętu:- co najmniej 2 samochody ciężarowe ¶mieciarki - co najmniej 1 samochód ¶mieciarka o ciężarze całkowitym około 900 kg do opróżniania koszy ulicznych. 3. Do¶wiadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ci±gu ostatnich 3lat, co najmniej 3 usługi o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w gminie o wielko¶ci, co najmniej 15 000 mieszkańców) i o warto¶ci dla jednego zamawiaj±cego, co najmniej 300.000 zł 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować ¶rodkami finansowymi na realizację zamówienia w wysoko¶ci, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowi±zań z tytułu innych zamówień 5. Referencje ofe renta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzaj±ce wszystkie prace o warto¶ci, co najmniej 300.000,00 zł wymienione w zał±czniku wykaz prac.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał±cznik nr 1 Formularz cenowy Zał±cznik nr 2 O¶wiadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zał±cznik nr 3 wykaz prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ci±gu ostatnich 3 lat. Zał±cznik nr 4 Akceptacja warunków umownych w zał±czonym wzorze umowy Zał±cznik nr 5 Aktualny odpis z rejestru s±dowego lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji o działalno¶ci gospodarczej potwierdzaj±cej, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umow± spółki cywilnej, jeżeli działalno¶ć gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Zał±cznik nr 6 Referencje potwierdzaj±ce wszystkie prace o warto¶ci, co najmniej 300000zł wymienione w zał. nr 3. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ustron.bip.info.pl.Opłata: 10 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatno¶ci: Kasa Urzędu Miasta Ustroń lub za zaliczeniem pocztowym.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiaj±cy przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporz±dzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.02.2007, godzina 11:00, Urz±d Miasta Ustroń lok. 1. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJˇCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 18.01.2007 16:39 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.03.2007 17:05 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.