W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zakup kwiatów do obsadzania rabat kwiatowych na terenach miejskich w Ustroniu

RSS

TEMAT ZAMÓWIENIA

Zakup kwiatów do obsadzania rabat kwiatowych na terenach miejskich w Ustroniu

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW

inż. Ireneusz Staniek

Koordynator ds. zamówień publicznych

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane            

Dostawy                                x

Usługi                                   

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 0,00 zł

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na wykonaniu:

Zakup kwiatów do obsadzania rabat kwiatowych na terenach miejskich w Ustroniu

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ        CPV        01122000-8

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ

NIE   X         TAK   

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ

NIE   X         TAK   

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymaganym terminem realizacji niniejszego zamówienia są okresy: 23.03.2007 – 15.04.2007 pierwsza obsada (bratek + stokrotka), 15.05.2007– 15.06.2007 druga obsada (pozostałe wymienione w SIWZ)

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.        Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 3 zamówień o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat

2.        Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień – załącznik nr 3.

3.        Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace wymienione w formularzu „Wykaz prac”.

WYMAGANE WADIUM

0,00 z

KRYTERIA OCENY OFERT

Cena – 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 16.02.2007r godzina 10:00

MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń lok. 1 16.02.2007r godzina 11:00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

30 dni

UMOWA RAMOWA

NIE   X         TAK   

DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW

NIE   X         TAK   

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

NIE   X         TAK   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Ustroń dn. 08.02.2007r.

Załączniki:

SIWZ 2007.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oferta-1.doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
109 UMOWA ZP 9 2007 .doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
FORMULARZ CENOWY.doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 08.02.2007 17:22
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2007 15:50
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.