W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont oraz stawianie nowych piecy kaflowych w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta w Ustroniu

RSS

TEMAT ZAMÓWIENIA

Remont oraz stawianie nowych piecy kaflowych w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta w Ustroniu.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW

inż. Ireneusz Staniek

Koordynator ds. zamówień publicznych

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane             x

Dostawy                               

Usługi                                   

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 0,00 zł

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wielkość lub zakres zamówienia: Charakterystyka zamówienia:

Budowa nowych piecy kaflowych pokojowych i kuchennych

Remonty piecy kaflowych.

CPV 45262630-6

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ

NIE   X         TAK   

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ

NIE   X         TAK   

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymaganym terminem realizacji niniejszego zamówienia są okresy: 01.04.2007 –  31.12.2007

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.        Sytuacja finansowa – oferent musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości 10.000,00 zł. bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

2.        Doświadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie, wykaz prac o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 15000 zł zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat.

3.        Referencje potwierdzające wykonane prace o wartości, co najmniej 15000 zł w ciągu 5 ostatnich lat.

WYMAGANE WADIUM

0,00 z

KRYTERIA OCENY OFERT

Cena – 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 21.02.2007r godzina 10:00

MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń lok. 1 21.02.2007r godzina 11:00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

30 dni

UMOWA RAMOWA

NIE   X         TAK   

DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW

NIE   X         TAK   

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

NIE   X         TAK   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Załączniki:

SIWZ 2007.doc
doc/d, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta-1.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
110 UMOWA ZP 10 2007.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 12.02.2007 21:37
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2007 15:47
Liczba wyświetleń: 3

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.