Pełnienie kompleksowej funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rynek jako Salon Miasta – rewitalizacja rynku w Ustroniu”
RSS
TEMAT ZAMÓWIENIA |
Pełnienie kompleksowej funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rynek jako Salon Miasta – rewital |
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO |
Miasto Ustroń Ul. Rynek 1 43 – 450 Ustroń |
OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW |
inż. Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami Pok. 33 Tel. 33 8579-320 FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony |
RODZAJ ZAMÓWIENIA |
Roboty budowlane Dostawy Usługi x |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 0,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Charakterystyka zamówienia: Zamówienie polega na wyłonieniu firmy pełniącej funkcję kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rynek jako Salon Miasta – rewital Zamawiający jest w trakcie wyłonienia wykonawcy robót. Nadzór będący przedmiotem niniejszego postępowania pełniony będzie we wszystkich branżach: drogowa, budowlana, sanitarna i elektryczna i obejmował wykonanie remontu nawierzchni płyty rynku w Ustroniu z sieciami podziemnymi. Zakres nadzoru to także budowa dwóch pawilonów handlowo-usługowych oraz sceny z zadaszeniem i fontanną. Od strony południowej ratusza wykonane zostaną nowe ścieżki i plac w parku. Przewidziano wykonanie nowej kanal Wielkość zamówienia: Określona w dokumentacji budowlanej. Powierzchnia zagospodarowanego terenu 10.460m2, powierzchnia użytkowa projektowanych obiektów kubaturowych 118,0m2. Wartość prac objętych real POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ: CPV 74231540-4 |
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ |
NIE X TAK |
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ |
NIE X TAK |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
Termin real |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Personel - Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) z doświadczeniem min. 5 letnim w następujących branżach: drogowej, budowlanej, elektrycznej, sanitarnej Doświadczenie oferenta – oferent musi przedstawić w ofercie, co najmniej dwie usługi o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (nadzór inwestorski nad zadaniami drogowo – budowlanymi) i wartości dla pojedynczego zamawiającego, co najmniej 50.000 zł zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat. . Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 50.000,00 zł wymienione w załączniku wykaz prac. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na real |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 z |
KRYTERIA OCENY OFERT |
Cena – 100 % |
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT |
Urząd Miasta Ustroń lok. nr 12 dnia 02.03.2007r godzina 10:00 |
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT |
Urząd Miasta Ustroń lok. nr1 dnia 02.03.2007r godzina 11:00 |
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ |
30 dni |
UMOWA RAMOWA |
NIE X TAK |
DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW |
NIE X TAK |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ |
NIE X TAK |
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 21.02.2007 15:24 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 07.03.2007 15:25 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.