W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta Ustroń.

RSS

TEMAT ZAMÓWIENIA

Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta Ustroń.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW

inż. Ireneusz Staniek

Koordynator ds. zamówień publicznych

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane             x

Dostawy                               

Usługi                                   

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 0,00 zł

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na sukcesywnym wykonaniu stolarki okiennej (drewnianej) i drzwiowej (drewnianej) wraz z pomalowaniem (stolarka okienna w kolorze białym, szklona podwójnie szkłem o współczynniku k = 1.1 W/m²K a drzwiowa ciemny orzech) i jej zamontowaniem w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta w Ustroniu sukcesywnie w okresie od 01.04.2007r. do 30.11.2007r.

Zamawiający będzie zlecał stolarkę do wymiany sukcesywnie podając numery mieszkań w poszczególnych budynkach mieszkalnych, w których należy dokonać takiej wymiany, a Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do wykonywania pomiarów stolarki zakwalifikowanej do wymiany, oczyszczenia terenu z resztek gruzu i demontowanej stolarki oraz wywozu zanieczyszczeń na wybrane składowisko.

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45422100-2

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ

NIE   X         TAK   

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ

NIE   X         TAK   

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymaganym terminem realizacji niniejszego zamówienia jest okres sześciu tygodni od dnia przekazania placu budowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2002 – 2006), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 25 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 25 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Gwarancja – okres gwarancji na kompletne okna (profil, szyba, uszczelki, okucia) i drzwi nie może być krótszy niż 5 lat licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja na pozostałe roboty związane z realizacją zamówienia 3 lata 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

WYMAGANE WADIUM

0,00

KRYTERIA OCENY OFERT

Cena – 95 %, Gwarancja 5 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń 26.03.2007r godzina 10:00, lok. 12

MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń 26.03.2007r godzina 11:10, lok. 1

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

30 dni

UMOWA RAMOWA

NIE   X         TAK   

DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW

NIE   X         TAK   

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

NIE   X         TAK   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Ustroń dn. 16.03.2007r.

Załączniki:

SIWZ 2007.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta-1.doc
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
121 UMOWA ZP 21 2007.doc
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
UWAGA WYJAŚNIENIE SIWZ.doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 16.03.2007 15:50
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 04.04.2007 13:42
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.