Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta Ustroń.
RSS
TEMAT ZAMÓWIENIA |
Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta Ustroń. |
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO |
Miasto Ustroń Ul. Rynek 1 43 – 450 Ustroń |
OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW |
inż. Koordynator ds. zamówień publicznych Pok. 33 Tel. 33 8579-320 FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony |
RODZAJ ZAMÓWIENIA |
Roboty budowlane x Dostawy Usługi |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 0,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Zamówienie polega na sukcesywnym wykonaniu stolarki okiennej (drewnianej) i drzwiowej (drewnianej) wraz z pomalowaniem (stolarka okienna w kolorze białym, szklona podwójnie szkłem o współczynniku k = 1.1 W/m²K a drzwiowa ciemny orzech) i jej zamontowaniem w budynkach mieszkalnych Urzędu Miasta w Ustroniu sukcesywnie w okresie od 01.04.2007r. do 30.11.2007r. Zamawiający będzie zlecał stolarkę do wymiany sukcesywnie podając numery mieszkań w poszczególnych budynkach mieszkalnych, w których należy dokonać takiej wymiany, a Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do wykonywania pomiarów stolarki zakwalifikowanej do wymiany, oczyszczenia terenu z resztek gruzu i demontowanej stolarki oraz wywozu zanieczyszczeń na wybrane składowisko. POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45422100-2 |
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ |
NIE X TAK |
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ |
NIE X TAK |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
Wymaganym terminem real |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2002 – 2006), był głównym wykonawcą przy real |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 zł |
KRYTERIA OCENY OFERT |
Cena – 95 %, Gwarancja 5 % |
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT |
Urząd Miasta Ustroń 26.03.2007r godzina 10:00, lok. 12 |
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT |
Urząd Miasta Ustroń 26.03.2007r godzina 11:10, lok. 1 |
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ |
30 dni |
UMOWA RAMOWA |
NIE X TAK |
DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW |
NIE X TAK |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ |
NIE X TAK |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ustroń dn. 16.03.2007r.
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 16.03.2007 15:50 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 04.04.2007 13:42 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.