Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu Przedszkola nr 4 w Ustroniu Hermanicach z termomodernizacją budynku przedszkola.
RSS
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU | |
TEMAT ZAMÓWIENIA |
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu Przedszkola nr 4 w Ustroniu Hermanicach z termomodern |
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO |
Miasto Ustroń Ul. Rynek 1 43 – 450 Ustroń |
OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW |
inż. Ireneusz Staniek, Koordynator ds. zamówień publicznych Pok. 33 Tel. 33 8579-320, FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony |
RODZAJ ZAMÓWIENIA |
Roboty budowlane Dostawy Usługi X |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Charakterystyka zamówienia: Zakres przewidzianych prac projektowych wynika częściowo z wykonanej w czerwcu 2006r ekspertyzy technicznej i obejmuje: · inwentaryzacja architektoniczna przedszkola, · wzmocnienie konstrukcji dachu z wymianą elementów konstrukcyjnych i impregnacją, · wymiana pokrycia dachowego z wykonaniem okapów, · wzmocnienie stropu piętra budynku głównego przedszkola, · nadbudowa części południowej budynku przedszkola z przeznaczeniem powstałego pomieszczenia na salę gimnastyczną dla dzieci, · termomodern · wykonanie sufitów podwieszonych w pomieszczeniach przedszkola (Armstrong lub podobne), · dostosowanie ubikacji dzieci do obecnych wymogów higieniczno-sanitarnych, · remont kapitalny kuchni (instalacje, podłogi, płytki ścienne, sprzęt), · wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i inne drobne roboty (jak np. remont podłogi w sali zabaw dzieci na parterze z połączeniem sąsiadujących pomieszczeń), · naprawa tynków po robotach instalacyjnych i malowanie wewnętrzne, · wykonanie kosztorysów inwestorskiego i ślepych w rozbiciu na roboty jak wyżej. a w części instalacyjnej: · wymiana kotła i całej instalacji centralnego ogrzewania. Zabudowanie automatyki pieca z czujnikiem pogodowym. Wykonanie instalacji centralnej ciepłej wody. · wykonanie audytu energetycznego dla obiektu, · uporządkowanie kanal · wymiana całej instalacji elektrycznej z oświetleniem wewnętrznym i zewnętrznym, · wymiana instalacji niskoprądowych (telefon, alarm, itp.) Dokumentacja techniczna musi być uzgodniona ze Służbą Ochrony Zabytków. Zakres prac obejmuje złożenie dokumentacji w Starostwie Powiatowych w Cieszynie oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Projektant uzyska od zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania zamawiającego. Zakres prac projektowych: · Projekt budowlany z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę: · projekt zagospodarowania terenu, · projekt architektoniczno-budowlany z nadbudową części południowej, · projekt kolorystyki elewacji przedszkola po ociepleniu obiektu, · projekt wewnętrznej instalacji gazowej, · projekty przekładek sieci zewnętrznych. · Projekty wykonawcze, takie jak: · audyt energetyczny budynku przedszkola, · projekt konstrukcji ze szczegółowym zestawieniem materiałów konstrukcyjnych, · projekt instalacji sanitarnych (co, wod-kan.), · projekt instalacji elektrycznych (gniazd i oświetlenia, dzwonkowa, telefoniczna, alarmowa, oświetlenia awaryjnego, instalacja odgromowa, · inne, których konieczność wyniknie w toku wzajemnych uzgodnień. · Kosztorysy ślepe i inwestorskie (opracowane zgodnie z rozporządzeniem) dla poszczególnych rodzajów robót i wyposażenia obiektu, podzielone na etapy. |
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ |
NIE X TAK |
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ |
NIE X TAK |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
Wymaganym terminem real |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 2 projektów technicznych o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 20.000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat. Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 20.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac” Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na real |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 zł |
KRYTERIA OCENY OFERT |
Cena – 100 % |
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT |
Urząd Miasta Ustroń 21.05.2007r godzina 10:00, lok. 12 |
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT |
Urząd Miasta Ustroń 21.05.2007r godzina 11:00, lok. 1 |
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ |
30 dni |
UMOWA RAMOWA |
NIE X TAK |
DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW |
NIE X TAK |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ |
NIE X TAK |
Ustroń dn. 10.05.2007r. |
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 11.05.2007 14:55 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.05.2007 11:37 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.