W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu Przedszkola nr 4 w Ustroniu Hermanicach z termomodernizacją budynku przedszkola.

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

TEMAT ZAMÓWIENIA

Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu Przedszkola nr 4 w Ustroniu Hermanicach z termomodernizacją budynku przedszkola.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW

inż. Ireneusz Staniek, Koordynator ds. zamówień publicznych Pok. 33

Tel. 33 8579-320, FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane            

Dostawy                               

Usługi                                    X

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00 zł

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Charakterystyka zamówienia: Zakres przewidzianych prac projektowych wynika częściowo z wykonanej w czerwcu 2006r ekspertyzy technicznej i obejmuje:

·          inwentaryzacja architektoniczna przedszkola,

·          wzmocnienie konstrukcji dachu z wymianą elementów konstrukcyjnych i impregnacją,

·          wymiana pokrycia dachowego z wykonaniem okapów,

·          wzmocnienie stropu piętra budynku głównego przedszkola,

·          nadbudowa części południowej budynku przedszkola z przeznaczeniem powstałego pomieszczenia na salę gimnastyczną dla dzieci,

·          termomodernizacja budynku przedszkola (ocieplenie ścian i stropów budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej),

·          wykonanie sufitów podwieszonych w pomieszczeniach przedszkola (Armstrong lub podobne),

·          dostosowanie ubikacji dzieci do obecnych wymogów higieniczno-sanitarnych,

·          remont kapitalny kuchni (instalacje, podłogi, płytki ścienne, sprzęt),

·          wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i inne drobne roboty (jak np. remont podłogi w sali zabaw dzieci na parterze z połączeniem sąsiadujących pomieszczeń),

·          naprawa tynków po robotach instalacyjnych i malowanie wewnętrzne,

·          wykonanie kosztorysów inwestorskiego i ślepych w rozbiciu na roboty jak wyżej.

a w części instalacyjnej:

·          wymiana kotła i całej instalacji centralnego ogrzewania. Zabudowanie automatyki pieca z czujnikiem pogodowym. Wykonanie instalacji centralnej ciepłej wody.

·          wykonanie audytu energetycznego dla obiektu,

·          uporządkowanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wokół budynku,

·          wymiana całej instalacji elektrycznej z oświetleniem wewnętrznym i zewnętrznym,

·          wymiana instalacji niskoprądowych (telefon, alarm, itp.)

Dokumentacja techniczna musi być uzgodniona ze Służbą Ochrony Zabytków. Zakres prac obejmuje złożenie dokumentacji w Starostwie Powiatowych w Cieszynie oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Projektant uzyska od zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania zamawiającego.

Zakres prac projektowych:

·       Projekt budowlany z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę:

·       projekt zagospodarowania terenu,

·       projekt architektoniczno-budowlany z nadbudową części południowej,

·       projekt kolorystyki elewacji przedszkola po ociepleniu obiektu,

·       projekt wewnętrznej instalacji gazowej,

·       projekty przekładek sieci zewnętrznych.

·       Projekty wykonawcze, takie jak:

·       audyt energetyczny budynku przedszkola,

·       projekt konstrukcji ze szczegółowym zestawieniem materiałów konstrukcyjnych,

·       projekt instalacji sanitarnych (co, wod-kan.),

·       projekt instalacji elektrycznych (gniazd i oświetlenia, dzwonkowa, telefoniczna, alarmowa, oświetlenia awaryjnego, instalacja odgromowa,

·       inne, których konieczność wyniknie w toku wzajemnych uzgodnień.

·       Kosztorysy ślepe i inwestorskie (opracowane zgodnie z rozporządzeniem) dla poszczególnych rodzajów robót i wyposażenia obiektu, podzielone na etapy.

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ

NIE   X         TAK   

MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ

NIE   X         TAK   

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymaganym terminem realizacji niniejszego zamówienia jest dzień 30.08.2007r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 2 projektów technicznych o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 20.000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat. Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 20.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac” Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. Personel – wykonawca musi dysponować, co najmniej po jednym projektancie w branży budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, uprawnionych do prowadzenia robót zgodnych z niniejszym zamówieniem (uprawnienia projektowe).

WYMAGANE WADIUM

0,00

KRYTERIA OCENY OFERT

Cena – 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń 21.05.2007r godzina 10:00, lok. 12

MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Urząd Miasta Ustroń 21.05.2007r godzina 11:00, lok. 1

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

30 dni

UMOWA RAMOWA

NIE   X         TAK   

DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW

NIE   X         TAK   

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

NIE   X         TAK   

Ustroń dn. 10.05.2007r.

Załączniki:

FORMULARZ cenowy.DOC
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta-1.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
SIWZ 2007.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
UMOWA .doc
doc/d, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 11.05.2007 14:55
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 28.05.2007 11:37
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.