W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Przegląd, czyszczenie przewodów kominowych oraz montaż wkładów kominowych w budynkach Urzędu Miasta Ustroń.

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl. CPV 74724000-0

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przegląd, czyszczenie przewodów kominowych oraz montaż wkładów kominowych w budynkach Urzędu Miasta Ustroń.

Miejsce wykonywania Miasto Ustroń

Wielkość lub zakres zamówienia:

Czyszczenie przewodu kuchennego

Wynoszenie sadzy  

Czyszczenie przewodu w kuchni 

Przegląd roczny przewodu kominowego

Czyszczenie przewodu gazowego i zimowego 

Przegląd roczny podłączenia przewodu kominowego

Czyszczenie przewodu wentylacyjnego  

Inwentaryzacja przewodu kominowego

Zamówienie o wartości około 31000 zł

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 01.04.2006r. – 31.03.2007r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 0 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Oferent składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania.

1.      Sytuacja finansowa – oferent musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości 5.000,00 zł. bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

2.      Doświadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie, wykaz prac o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 10000 zł zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat.

3.      Referencje potwierdzające wykonane prace o wartości, co najmniej 10000 zł w ciągu 3 ostatnich lat.

4.      Termin płatności faktury 14 dni.

5.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Kryteria oceny ofert: Cena - 100%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.02.2006, cena 0 PLN

Termin składania ofert: 24.02.2006 godzina 10:00

Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.02.2006 godz. 11:15, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1

Data wysłania ogłoszenia: 08.02.2006r

Załączniki:

Wynik przetargu
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 08.02.2006 17:31
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 08.02.2006 17:31
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.