W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont dachu budynku oświatowo – administracyjnego przy ul. Rynek 4 w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl. CPV 45453000-7; 4526000-7

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Remont dachu budynku oświatowo – administracyjnego przy ul. Rynek 4 w Ustroniu

Miejsce wykonywania Ustroń ul. Rynek 4

Wielkość lub zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

-          wymiana uszkodzonych fragmentów obróbek blacharskich na dachu budynku biblioteki, warsztatów, biur i łącznika pomiędzy ww. skrzydłami budynku.

-          wymiana na ww. obiekcie rynien i rur spustowych

-          wymiana uszkodzonych fragmentów pokrycia z blachy ocynkowanej na dachu budynku biblioteki i części budynku mieszczącego klatkę schodową i toalety.

-          malowanie pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich na budynku biblioteki wraz z klatką schodową i toaletami /z wyjątkiem obróbek blacharskich frontonu z zegarem/            – 636,3 m2

-           remont pokrycia z papy asfaltowej na pozostałej części obiektu polegający na ułożeniu na istniejącym pokryciu dodatkowej warstwy papy termozgrzewalnej na podkładzie z papy perforowanej /na podłożu betonowym/ - 270,1 m2

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 02.05.2006- 10.07.2006r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium:0,00 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej dwa zamówienia o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (roboty dekarskie) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 30000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat.

Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 30.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”

Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 30.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

Personel – wykonawca musi dysponować osobami z odpowiednimi uprawnieniami dla przedmiotu zamówienia i zdolnymi wykonać terminowo zamówienie

Kadra kierownicza – wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia.

Sprzęt – wykonawca musi posiadać niezbędny potencjał techniczny w celu terminowego wykonania zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza wykonania jakiejkolwiek części zamówienia przez podwykonawcę.

Termin płatności faktury - 28 dni.

Gwarancja na wykonane prace budowlane nie może być krótsza niż 36 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja 5 %

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.03.2006, cena specyfikacji 0 PLN

Termin składania ofert: 01.03.2006 godzina 10:00 lok. 33

Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2006 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1 Data ogłoszenia: 13.02.2006r.

Załączniki:

Wynik przetargu
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 13.02.2006 16:16
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 22.02.2006 14:54
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.