W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej z PCV i demontażem drewnianej stolarki okiennej w budynku Przedszkola nr 7 w Ustroniu.

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl. CPV 45421125-6

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej z PCV i demontażem drewnianej stolarki okiennej w budynku Przedszkola nr 7 w Ustroniu.

Miejsce wykonywania Ustroń oś. Manhatan ul. Gałczyńskiego.

Wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie polega na: Wymianie stolarki okiennej w budynku Przedszkola nr 7 w Ustroniu oś. Manhatan zgodnie z opracowaną dokumentacją. Istniejące drewniane okna zespolone na parterze i piętrze zostaną zdemontowane. Okna do sal zabaw dzieci o wysokości 2,4m zostaną zmniejszone do 2,0m. Ścianki podmurowane, otynkowane obustronnie i malowane, parapety lastrykowe tych okien zabudowane ponownie. Przewiduje się wymianę zewnętrznych parapetów stalowych na parapety z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej. Poza parapetami pod wysokimi oknami w salach zabaw dzieci nie przewiduje się demontażu parapetów wewnętrznych. Do kuchni na piętrze budynku zabudowane zostaną siatki przeciwko insektom (na dwóch powierzchniach dużych i dwóch małych). Wykonawca robót zobowiązany jest dostarczyć i zabudować wszystkie opisane wyżej materiały. W ofercie ujmuje także koszt demontażu, transportu i przyjęcia na wysypisko zdemontowanych materiałów budowlanych. Realizacja robót „na gotowo”.

Powierzchnia okien 249,73 m².

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 tygodni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 1000 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 5 zamówień o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (dostawa i montaż okien z PCV) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 100 000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat.

Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 100 000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”

Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

Kadra kierowniczadozoru technicznego, uprawniona do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia z doświadczeniem min. 5-letnim.]

Charakterystyka okna w kolorze białym szklone podwójnie szkłem o współczynniku k = 1,1 W / m2K.

Oferowana stolarka okienna musi zawierać aktualną aprobatę techniczną stwierdzającą przydatność do stosowania w budownictwie, aktualny certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa oraz aktualne świadectwo badań współczynnika przenikania ciepła (szyba), aktualne certyfikaty zgodności (okucia).

Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja - 5%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne do 10.04.2006, cena specyfikacji 0 PLN

Termin składania ofert: 10.04.2006 godzina 10:00 Urząd Miasta Ustroń lok. 33. Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2006 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, lok nr 1

Data ogłoszenia: 24.03.2006r.

Załączniki:

Wynik przetargu
doc, 27 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 24.03.2006 15:20
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 24.03.2006 15:20
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.