W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont ulicy Grażyńskiego – Szpitalna – Sanatoryjna w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl. CPV 45233250-0; 45233222-1

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Remont ulicy Grażyńskiego – Szpitalna – Sanatoryjna w Ustroniu

Miejsce wykonywania Ustroń oś. Manhatan ul. Grażyńskiego, Szpitalna, Sanatoryjna w Ustroniu.

Wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie polega na:

Wykonaniu remontu ulicy Grażyńskiego w technologii mieszanek asfaltowo bitumicznych długości około 240 mb;

Wykonaniu remontu ulicy Szpitalnej w technologii mieszanek asfaltowo bitumicznych długości około 160 mb;

Wykonaniu mechanicznego frezowania nawierzchni asfaltowej na dwóch obiektach mostowych ul. Sanatoryjnej;

Wykonaniu remontu ulicy Sanatoryjnej w technologii mieszanek asfaltowo bitumicznych długości około 58 mb;

Wykonaniu remontu chodnika z:

- kostki brukowej betonowej grubości 6 cm i powierzchni około 322 m²,

- kostki brukowej betonowej grubości 8 cm i powierzchni około 17,50 m²

- obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm i długości 210 mb

- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15 x 30 cm i długości 210 mb

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 2000 zł

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

1. Personel - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 10 osób. 2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont dróg asfaltowych). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 150 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 150 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 30 dni. 6. Sprzęt – Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (umowa użyczenia) do niżej wymienionego sprzętu niezbędnego do wykonania robót objętych zamówieniem, a w szczególności: rozściełacza o szerokości roboczej co najmniej 4,50 m , walca, skrapiarki. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 150.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja - 5%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne do 13.04.2006, cena specyfikacji 0 PLN

Termin składania ofert: 13.04.2006 godzina 10:00 Urząd Miasta Ustroń lok. 33. Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.04.2006 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, lok nr 1 Data ogłoszenia: 28.03.2006r.

Załączniki:

Wynik przetargu
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 28.03.2006 15:39
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 28.03.2006 15:39
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.