Wymiana czterdziestu opraw oświetleniowych w ciągu ulicy Wczasowej w Ustroniu
RSSOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, e-mail kerix@poczta.onet.pl. CPV 453111100-1,
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana czterdziestu opraw oświetleniowych w ciągu ulicy Wczasowej w Ustroniu
Miejsce wykonywania Ustroń ul. Wczasowa
Wielkość lub zakres zamówienia:
Wymiana 40 opraw oświetleniowych w ciągu ulicy Wczasowej w Ustroniu
Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w kosztorysie ślepym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
W cenie oferty należy uwzględnić:
sprawdzenie obiegu oświetleniowego, wyłączenia napięcia wraz z dopuszczeniem do robót przez Zakład Energetyczny Cieszyn
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: trzy tygodnie od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) Wymagane wadium: 0,00 zł
2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 2 zamówienia o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (budowa lub remont oświetlenia) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 20.000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat.
Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 20.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”
Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.
Personel – wykonawca musi dysponować osobami z odpowiednimi uprawnieniami dla przedmiotu zamówienia i zdolnymi wykonać terminowo zamówienie
Kadra kierownicza – wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej.
Sprzęt – wykonawca musi posiadać niezbędny potencjał techniczny w celu terminowego wykonania zamówienia.
Termin płatności faktury - 14 dni.
Gwarancja na wykonane prace budowlane nie może być krótsza niż 36 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Kryteria oceny ofert: Cena - 100%
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dostępne do 09.06.2006, cena specyfikacji 10 PLN
Termin składania ofert: 09.06.2006r godzina 10:00 lok. 33
Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.06.2006r godz. 11:30, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1
Data ogłoszenia: 24.05.2006r.
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 24.05.2006 18:38 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 24.05.2006 18:39 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.