W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont oświetlenia w ciągu ulicy Dominikańskiej w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Remont oświetlenia w ciągu ulicy Dominikańskiej w Ustroniu
Ogłoszeniu nadano numer: OWP/2006/06/30 w PORTALU URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

Osoba upoważniona do kontaktów

inż. Ireneusz Staniek

Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ

Zamówienia

Roboty budowlane                 X

Dostawy                                 

Usługi                                      

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub

dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na:

Przy okazji planowanej modernizacji drogi i budowy chodników, zakłada się uzupełniającą budowę nowego oświetlenia na odcinku od ulicy Długiej, do ulicy Sztwiertni zasilanego podziemnymi liniami kablowymi. Planuje się zastosowanie sodowych źródeł światła w oprawach typu ulicznego na słupach stalowych, których rozmieszczenie dostosuje się do pozostałych odcinków drogi. Dla rozbudowy oświetlenia odcinka ulicy Dominikańskiej od ul. Długiej do ul. Sztwiertni projektuje się budowę podziemnej linii kablowej nN typu YAKY 4 x 35 mm2 długości 319 m zasilającej oprawy oświetleniowe typu OUSc 100 W „Elgo” zawieszonych poprzez wysięgniki 1-ramienne 1m/150 na słupach oświetleniowych typu S 95. Dodatkowo ze względów technicznych planuje się wymianę istniejącego niewystarczającego punktu sterującego oświetleniem na 3-fazowy SOU-2/R. Ogólny zakres robót. Przewiduje się: Ustawienie 4 szt. słupów oświetleniowych z zamontowanym uzbrojeniem jak w charakterystyce powyżej, Budowa czterech odcinków kabli 1 kV YAKY 4 x 35 mm2 o łącznej długości 319 m Wymianę kompletnej skrzyni sterującej oświetleniem ulicznym.

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV               45231400-9

Możliwość złożenia

oferty częściowej

NIE   X         TAK   

Możliwość złożenia oferty wariantowej

NIE   X         TAK   

termin wykonania zamówienia

Cztery tygodnie od dnia podpisania umowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont oświetlenia ulicznego). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 20 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 20 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

WYMAGANE WADIUM

0,00

Kryteria oceny ofert

Cena - 95% Gwarancja - 5%.

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 10.07.2006r godzina 10:00

TERMIN związania ofertą

30 dni

Umowa ramowa

NIE   X         TAK   

Dynamiczny system zakupów

NIE   X         TAK   

Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

NIE   X         TAK   

 

Ustroń dn. 30.06.2006r.

Załączniki:

Oferta-1.doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
SIWZ do 60.000.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Strona tytułowa.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Przedmiar.pdf
pdf, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Specyf.techn.Dominikańska.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Tekst projektu Dominikańska.doc
doc/d, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Wynik1 .doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 30.06.2006 21:57
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 14.07.2006 12:45
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.