Wróć
Budowa oświetlenia w ciągu ulicy Granicznej w Ustroniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Budowa oświetlenia w ciągu ulicy Granicznej w Ustroniu Ogłoszeniu nadano numer: OWP/2006/07/03 w PORTALU URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
|
Miasto Ustroń
Ul. Rynek 1
43 – 450 Ustroń |
Osoba upoważniona do kontaktów
|
inż. Ireneusz Staniek
Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami
Pok. 33
Tel. 33 8579-320
FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony
|
RODZAJ
Zamówienia |
Roboty budowlane X
Dostawy
Usługi |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
www.ustron.bip.info.pl
lub
dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Zamówienie polega na: Przedmiotem opracowania jest budowa sieci oświetlenia ulicy Granicznej w Ustroniu w rejonie skrzyżowania z ulicą Sztwiertni. W zakresie opracowania zakłada się uzupełnienie (istniejącej wzdłuż ulicy) napowietrznej energetycznej sieci rozdzielczej o skrzynię sterowniczą, przewód oświetleniowy i punkty świetlne, oraz dobudowę przęseł sieci oświetleniowej w miejscach braku istniejącej podbudowy.
Do budowy przewiduje się zastosowanie sodowych źródeł światła w oprawach typu ulicznego na wysięgnikach zabudowanych na istniejących, oraz nowych słupach posadowionych wzdłuż ulicy. Ogólny zakres robót
Przewiduje się:
- Wymianę 10 szt. słupów energetycznych drewnianych na ŻN, lub E, oraz dobudowę 4 szt. nowych stanowisk słupów oświetleniowych ŻN, lub E
- Zawieszenie przewodów oświetleniowych AsXS 4 x 25mm2 o łącznej długości 675 m na istniejących i nowo ustawionych słupach energetycznych
- Montaż stalowych wysięgników na słupach, oraz 9 szt. opraw oświetleniowych OUSc-100 z lampami sodowymi 100 W.
- Zabudowę na słupie szafy sterowniczej typu SOU-2
POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45231400-9 |
Możliwość złożenia
oferty częściowej |
NIE X TAK |
Możliwość złożenia oferty wariantowej |
NIE X TAK |
termin wykonania zamówienia |
Sześciu tygodni od dnia podpisania umowy |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont oświetlenia ulicznego). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 50 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 50 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 zł |
Kryteria oceny ofert
|
Cena - 95% Gwarancja - 5%. |
Miejsce i termin składania
i
otwarcia ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 33 12.07.2006r godzina 10:00 otwarcie godzina 11:00 |
TERMIN związania ofertą
|
30 dni |
Umowa ramowa
|
NIE X TAK |
Dynamiczny system zakupów
|
NIE X TAK |
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
|
NIE X TAK |
|
Ustroń dn. 03.07.2006r. |
Załączniki:
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Ireneusz
Staniek
|
Data opublikowania: |
03.07.2006 22:10 |
Ostatnio zaktualizował: |
Ireneusz
Staniek
|
Data ostatniej aktualizacji: |
27.07.2006 16:47 |
Liczba wyświetleń: |
2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
*Pole wymagane