Wróć
Remont ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Remont ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu Ogłoszeniu nadano numer: BZP-21/08/2006 w Biuletynie URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
|
Miasto Ustroń
Ul. Rynek 1
43 – 450 Ustroń |
Osoba upoważniona do kontaktów
|
inż. Ireneusz Staniek
Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami
Pok. 33
Tel. 33 8579-320
FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony
|
RODZAJ
Zamówienia |
Roboty budowlane X
Dostawy
Usługi |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
www.ustron.bip.info.pl
lub
dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Zamówienie polega na:
Remoncie 757 mb nawierzchni ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu poprzez:
Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej 335 m²;
Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo – piaskowej 856 mb;
Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30 x 30 cm;
Wykonanie ław betonowych pod krawężniki zwykłe 42,8 m3
Wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm w ilości 856 mb;
Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych, warstwa ścieralna grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 6770,00 m²;
Wykonanie pionowej studzienek;
POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45233220-7 |
Możliwość złożenia
oferty częściowej |
NIE X TAK |
Możliwość złożenia oferty wariantowej |
NIE X TAK |
termin wykonania zamówienia |
Sześć tygodni od dnia podpisania umowy |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane drogowe) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont dróg w technologii asfaltowej). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 200 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 200 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 zł |
Kryteria oceny ofert
|
Cena - 95% Gwarancja - 5%. |
Miejsce i termin składania ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 33 11.09.2006r godzina 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 33 11.09.2006r godzina 11:00 |
TERMIN związania ofertą
|
30 dni |
Umowa ramowa
|
NIE X TAK |
Dynamiczny system zakupów
|
NIE X TAK |
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
|
NIE X TAK |
|
Ustroń dn. 09.08.2006r. |
Załączniki:
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Ireneusz
Staniek
|
Data opublikowania: |
22.08.2006 16:57 |
Ostatnio zaktualizował: |
Ireneusz
Staniek
|
Data ostatniej aktualizacji: |
13.09.2006 11:21 |
Liczba wyświetleń: |
2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
*Pole wymagane