W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Remont ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu
Ogłoszeniu nadano numer: BZP-21/08/2006 w Biuletynie URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

Osoba upoważniona do kontaktów

inż. Ireneusz Staniek

Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ

Zamówienia

Roboty budowlane                 X

Dostawy                                 

Usługi                                      

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub

dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na:

Remoncie 757 mb nawierzchni ulicy Sanatoryjnej w Ustroniu poprzez:

Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej 335 m²;

Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo – piaskowej 856 mb;

Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30 x 30 cm;

Wykonanie ław betonowych pod krawężniki zwykłe 42,8 m3

Wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm w ilości 856 mb;

Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych, warstwa ścieralna grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 6770,00 m²;

Wykonanie pionowej studzienek;

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45233220-7

Możliwość złożenia

oferty częściowej

NIE   X         TAK   

Możliwość złożenia oferty wariantowej

NIE   X         TAK   

termin wykonania zamówienia

Sześć tygodni od dnia podpisania umowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane drogowe) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont dróg w technologii asfaltowej). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 200 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 200 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

WYMAGANE WADIUM

0,00

Kryteria oceny ofert

Cena - 95% Gwarancja - 5%.

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 11.09.2006r godzina 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 11.09.2006r godzina 11:00

TERMIN związania ofertą

30 dni

Umowa ramowa

NIE   X         TAK   

Dynamiczny system zakupów

NIE   X         TAK   

Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

NIE   X         TAK   

 

Ustroń dn. 09.08.2006r.

Załączniki:

SIWZ.doc
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oferta-1.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
SST - ul. Sanatoryjna.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Kosztorys ofertowy.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 22.08.2006 16:57
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 13.09.2006 11:21
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.