W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Dowóz i odwóz gimnazjalistów do Gimnazjum nr 2 w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dowóz i odwóz gimnazjalistów do Gimnazjum nr 2 w Ustroniu

Ogłoszeniu nadano numer: OWP/2006/08/22-353476 w PORTALU URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Gimnazjum nr 2 Ul. Daszyńskiego 31 43 – 450 Ustroń

Osoba upoważniona do kontaktów

 

 

 

inż. Ireneusz Staniek

Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami

Pok. 33 ul. Rynek 1, 43 – 450 Ustroń

Tel. 33 8579-320 FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

 

RODZAJ

Zamówienia

Usługi                                      x

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl lub 

dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na przewozie około 13 uczniów (na liniach autobusowych określonych w poniższej TABELI NR 2) do Gimnazjum Nr 2 w Ustroniu i z powrotem do stacji początkowej. Dowóz uczniów do Gimnazjum Nr 2 odbywać się będzie w czterech turach tak by uczniowie byli w Gimnazjum na godz. 6:50, 7:45, 8:30, 9:40 powrót odbywa się w pięciu turach wyjazdy z Gimnazjum w godz. 12:40, 13:45, 14:40, 15:25, 16:15. Wykonawca może korzystać z przystanków autobusowych na terenie Miasta Ustroń.

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ               CPV        60113100-4

Możliwość złożenia

oferty częściowej

NIE   X         TAK   

Możliwość złożenia oferty wariantowej

NIE   X         TAK   

termin wykonania zamówienia

08.09.2006 r – 30.06.2007r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2003 – 2005), był głównym wykonawcą, co najmniej jednej usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.

3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 20 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac.

4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

WYMAGANE WADIUM

0,00

 

Kryteria oceny ofert

 

Cena – 100 %

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 30.08.2006r godzina 8:30

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 1 30.08.2006r godzina 9:00

TERMIN związania ofertą

 

30 dni

Umowa ramowa

 

NIE   X         TAK   

Dynamiczny system zakupów

 

NIE   X         TAK   

Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

NIE   X         TAK   

 

Ustroń dn. 22.08.2006r.

Załączniki:

SIWZ do 60.000 euro.doc
doc/d, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta-1.doc
doc/d, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
UMOWA Załącznik nr 4.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 22.08.2006 21:46
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 22.08.2006 21:48
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.