W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont oświetlenia w Ustroniu Jaszowcu i Ustroniu Zawodziu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Remont oświetlenia w Ustroniu Jaszowcu i Ustroniu Zawodziu

Ogłoszeniu ukazało się w PORTALU URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 05.09.2006r.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

Osoba upoważniona do kontaktów

inż. Ireneusz Staniek

Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ

Zamówienia

Roboty budowlane                 X

Dostawy                                 

Usługi                                      

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub

dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na:

Remoncie oświetlenia w Ustroniu Jaszowcu i Ustroniu Zawodziu poprzez:

1. Wymianę opraw ulicznych SGS 150 w ilości 57 sztuk;

2. Wymianie istniejących słupów na słupy stalowe stożkowe ocynkowane z oprawami typu AMFORA z daszkiem w ilości 36 sztuk;

3. Wymiana opraw typu OCP – 70 – PA/II kompletna z lampą HSE – E70W/HST70W na istniejących słupach w ilości 5 sztuk.

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV             45231400-9

  

Możliwość złożenia

oferty częściowej

NIE   X         TAK   

Możliwość złożenia oferty wariantowej

NIE   X         TAK   

termin wykonania zamówienia

Sześć tygodni od dnia podpisania umowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont oświetlenia ulicznego). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 50 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 50 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

WYMAGANE WADIUM

0,00

Kryteria oceny ofert

Cena - 95% Gwarancja - 5%.

Miejsce i termin składania

 i

 otwarcia ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 14.09.2006r godzina 10:00 otwarcie godzina 11:30

TERMIN związania ofertą

30 dni

Umowa ramowa

NIE   X         TAK   

Dynamiczny system zakupów

NIE   X         TAK   

Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

NIE   X         TAK   

 

Ustroń dn. 05.09.2006r.

Załączniki:

SIWZ.doc
doc/d, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta-1.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
FORMULARZ CENOWY.doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Przedmiar.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Odrzucenie oferty
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Wynik przetargu
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 05.09.2006 23:47
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 15.09.2006 15:07
Liczba wyświetleń: 1

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.