W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Konserwacja pokrycia dachu na budynkach przy ulicy Cieszyńskiej VII, 3 Maja 18 oraz remont pokrycia dachu na budynku przy ulicy Szpitalnej 33 w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Konserwacja pokrycia dachu na budynkach przy ulicy Cieszyńskiej VII, 3 Maja 18 oraz remont pokrycia dachu na budynku przy ulicy Szpitalnej 33 w Ustroniu

Ogłoszenie ukazało się w PORTALU URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 03.10.2006r.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

Osoba upoważniona do kontaktów

inż. Ireneusz Staniek

Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ

Zamówienia

Roboty budowlane                 X

Dostawy                                 

Usługi                                      

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub

dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

-    Konserwacji pokrycia dachu z papy asfaltowej środkiem do renowacji pokryć dachowych „Izoplast K” lub równoważnym.

1.  dach przy ul Cieszyńskiej - 479 m2

2.  dach przy ul 3 Maja 16 – 527 m2

-    Remont dachu w budynku przy ul. Szpitalnej 33 polegający na:

1.  Rozebraniu pokrycia z papy asfaltowej

2.  Wymianie uszkodzonych krokwi dachowych – 4 sztuki i fragmentu murłaty – 6 m

3.  Wymianie uszkodzonych fragmentów podłogi z desek na strychu - 33 m2

4.  Wymiana fragmentów deskowania dachu na płyty OSB gr 18 mm

5.  Wykonanie impregnacji elementów więźby preparatem solnym

6.  Wykonanie paroizolacji i izolacji termicznej z wełny mineralnej gr 20 cm stryszku ( dach niski)

7.  Wymiana obróbek blacharskich dachu z blachy ocynkowanej na obróbki z blachy stalowej powlekanej.

8.  Wymiana na ww. obiekcie rynien i rur spustowych na rynny i rury spustowe z PCV

9.  Ułożenie papy zgrzewalnej podkładowej i wierzchniego krycia – 132 m2

10.   Utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki.

POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45260000-7

Możliwość złożenia

oferty częściowej

NIE   X         TAK   

Możliwość złożenia oferty wariantowej

NIE   X         TAK   

termin wykonania zamówienia

Osiem tygodni od dnia podpisania umowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont chodników w technologii brukowej). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 20 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 20 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

WYMAGANE WADIUM

0,00

Kryteria oceny ofert

Cena - 95% Gwarancja - 5%.

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 11.10.2006r godzina 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 1 11.10.2006r godzina 11:00

TERMIN związania ofertą

30 dni

Umowa ramowa

NIE   X         TAK   

Dynamiczny system zakupów

NIE   X         TAK   

Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

NIE   X         TAK   

Ustroń dn. 03.10.2006r.

Załączniki:

SIWZ.doc
doc/d, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta-1.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
MP Remont dachów .pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta odrzucona
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 03.10.2006 11:07
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 11.10.2006 17:09
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.