Wróć
Konserwacja pokrycia dachu na budynkach przy ulicy Cieszyńskiej VII, 3 Maja 18 oraz remont pokrycia dachu na budynku przy ulicy Szpitalnej 33 w Ustroniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Konserwacja pokrycia dachu na budynkach przy ulicy Cieszyńskiej VII, 3 Maja 18 oraz remont pokrycia dachu na budynku przy ulicy Szpitalnej 33 w Ustroniu
Ogłoszenie ukazało się w PORTALU URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 03.10.2006r.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
|
Miasto Ustroń
Ul. Rynek 1
43 – 450 Ustroń |
Osoba upoważniona do kontaktów
|
inż. Ireneusz Staniek
Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami
Pok. 33
Tel. 33 8579-320
FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony
|
RODZAJ
Zamówienia |
Roboty budowlane X
Dostawy
Usługi |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
www.ustron.bip.info.pl
lub
dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
- Konserwacji pokrycia dachu z papy asfaltowej środkiem do renowacji pokryć dachowych „Izoplast K” lub równoważnym.
1. dach przy ul Cieszyńskiej - 479 m2
2. dach przy ul 3 Maja 16 – 527 m2
- Remont dachu w budynku przy ul. Szpitalnej 33 polegający na:
1. Rozebraniu pokrycia z papy asfaltowej
2. Wymianie uszkodzonych krokwi dachowych – 4 sztuki i fragmentu murłaty – 6 m
3. Wymianie uszkodzonych fragmentów podłogi z desek na strychu - 33 m2
4. Wymiana fragmentów deskowania dachu na płyty OSB gr 18 mm
5. Wykonanie impregnacji elementów więźby preparatem solnym
6. Wykonanie paroizolacji i izolacji termicznej z wełny mineralnej gr 20 cm stryszku ( dach niski)
7. Wymiana obróbek blacharskich dachu z blachy ocynkowanej na obróbki z blachy stalowej powlekanej.
8. Wymiana na ww. obiekcie rynien i rur spustowych na rynny i rury spustowe z PCV
9. Ułożenie papy zgrzewalnej podkładowej i wierzchniego krycia – 132 m2
10. Utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki.
POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45260000-7 |
Możliwość złożenia
oferty częściowej |
NIE X TAK |
Możliwość złożenia oferty wariantowej |
NIE X TAK |
termin wykonania zamówienia |
Osiem tygodni od dnia podpisania umowy |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont chodników w technologii brukowej). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 20 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 20 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 zł |
Kryteria oceny ofert
|
Cena - 95% Gwarancja - 5%. |
Miejsce i termin składania ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 33 11.10.2006r godzina 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 1 11.10.2006r godzina 11:00 |
TERMIN związania ofertą
|
30 dni |
Umowa ramowa
|
NIE X TAK |
Dynamiczny system zakupów
|
NIE X TAK |
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej |
NIE X TAK |
|
Ustroń dn. 03.10.2006r. |
Załączniki:
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Ireneusz
Staniek
|
Data opublikowania: |
03.10.2006 11:07 |
Ostatnio zaktualizował: |
Ireneusz
Staniek
|
Data ostatniej aktualizacji: |
11.10.2006 17:09 |
Liczba wyświetleń: |
2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
*Pole wymagane