W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych w Ustroniu w latach 2006 – 2007

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych w Ustroniu w latach 2006 – 2007.

Ogłoszeniu nadano numer: ZP / 56 / 2006

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Ustroń

Ul. Rynek 1

43 – 450 Ustroń

Osoba upoważniona do kontaktów

inż. Ireneusz Staniek

Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami

Pok. 33

Tel. 33 8579-320

FAX 33 8579-330

TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony

RODZAJ

Zamówienia

Roboty budowlane                

Dostawy                                 

Usługi                                      x

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ

www.ustron.bip.info.pl

lub

dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników w Ustroniu, transport materiałów stosowanych w zimowym odśnieżaniu dróg oraz ustawianie przed rozpoczęciem akcji zimowej i rozbieranie po zakończeniu akcji zimowej płotków przeciwśniegowych o długości około 2,5 km wzdłuż dróg miejskich i powiatowych w miejscach wskazanych przez zamawiającego.

Możliwość złożenia

oferty częściowej

NIE   X         TAK   

Możliwość złożenia oferty wariantowej

NIE   X         TAK   

Termin wykonania zamówienia

Okres od 15/11/2006 – do 30/04/2007r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2003 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch usług stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. zimowe utrzymani dróg i chodników w miejscowości o wielkości, co najmniej 15000 osób lub długości dróg i chodników, co najmniej 200 km, Aby spełnić ww. warunek, usługa, na którą powołuje się wykonawca musi mieć wartość równą lub większą od kwoty 400 000 zł za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników. 3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie usługi o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz usług. 4. Termin płatności faktury do 14 dni. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.6. Potencjał sprzętowy.    Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu:                                                                                                                                                          Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką                                                                                                                                                          -1 sztuka                                                                                                                                                         Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką -9 sztuk Pojazd wirnikowy typ UNIMOG lub inny równoważny o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z pługiem i posyparką -1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z przystawką wirnikową i posyparką -1 sztuka Pojazd koparko ładowarka 2 sztuki Pojazd transportowy do wywozu śniegu o ładowności, co najmniej 10 ton 1 sztuka 7. Baza sprzętu wraz z miejscem na składowanie materiałów uszarstniających musi się znajdować w promieniu nie większym niż 10 km od centrum Miasta Ustroń. 8. Dyżury pełnione będą całodobowo w czasie od 15 listopada 2006 do 30 kwietnia 2007. Koszty dyżurów należy uwzględnić przy kalkulowaniu cen jednostkowych pracy sprzętu. W bazie wykonawca musi mieć telefon stacjonarny oraz łączność pomiędzy bazą wykonawcy a poszczególnymi jednostkami.9. Sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia musi być przystosowany do założenia nadajników GPS oraz posiadać aktualne badanie techniczne na okres trwania umowy.

WYMAGANE WADIUM

0,00

Kryteria oceny ofert

Cena – 100 %

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Miasta Ustroń lok. 33 20.10.2006r godzina 10:00

TERMIN związania ofertą

30 dni

Umowa ramowa

NIE   X         TAK   

Dynamiczny system zakupów

NIE   X         TAK   

Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

NIE   X         TAK   

 

Ustroń dn. 04.10.2006r.

Załączniki:

SIWZ.doc
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta-1.doc
doc/d, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
156 UMOWA ZP 56 2006.doc
doc/d, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 04.10.2006 16:25
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 30.10.2006 14:33
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.