Wróć
Dostawa 50 sztuk donic z grysu granitowego dla Miasta Ustroń
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Dostawa 50 sztuk donic z grysu granitowego dla Miasta Ustroń
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
|
Miasto Ustroń
Ul. Rynek 1
43 – 450 Ustroń |
Osoba upoważniona do kontaktów
|
inż. Ireneusz Staniek
Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami
Pok. 33
Tel. 33 8579-320
FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony
|
RODZAJ
Zamówienia |
Roboty budowlane
Dostawy x
Usługi |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
www.ustron.bip.info.pl
lub
dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 30,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Zamówienie polega na zakupie i dostawie pięćdziesięciu donic z grysu granitowego z paskiem miedzianym zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. W cenie donic należy uwzględnić dostawę na bazę Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ustroniu ul. M. Konopnickiej 40 do dnia 30.11.2006r.
POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 26212300-0
|
Możliwość złożenia
oferty częściowej |
NIE X TAK |
Możliwość złożenia oferty wariantowej |
NIE X TAK |
Termin wykonania zamówienia |
do 30.11.2006r. |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2003 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej jednej dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 10 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 10 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni.6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 45.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.7. Gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy. |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 zł |
Kryteria oceny ofert
|
Cena – 100 % |
Miejsce i termin składania ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 33 18.10.2006r godzina 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 1 18.10.2006r godzina 11:05 |
TERMIN związania ofertą
|
30 dni |
Umowa ramowa
|
NIE X TAK |
Dynamiczny system zakupów
|
NIE X TAK |
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
|
NIE X TAK |
|
Ustroń dn. 10.10.2006r. |
Załączniki:
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Ireneusz
Staniek
|
Data opublikowania: |
10.10.2006 15:13 |
Ostatnio zaktualizował: |
Ireneusz
Staniek
|
Data ostatniej aktualizacji: |
19.10.2006 13:39 |
Liczba wyświetleń: |
3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
*Pole wymagane