Wróć
Zakup wraz z transportem piasku do usuwania skutków atmosferycznych o uziarnieniu do 2 mm dla Miasta Ustroń w ilości 1000 ton loco baza wykonawcy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakup wraz z transportem piasku do usuwania skutków atmosferycznych o uziarnieniu do 2 mm dla Miasta Ustroń w ilości 1000 ton loco baza wykonawcy.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
|
Miasto Ustroń
Ul. Rynek 1
43 – 450 Ustroń |
OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW
|
inż. Ireneusz Staniek
Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami
Pok. 33
Tel. 33 8579-320
FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony
|
RODZAJ
ZAMÓWIENIA |
Roboty budowlane
Dostawy x
Usługi |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
www.ustron.bip.info.pl
lub
dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 0,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Zamówienie polega na wykonaniu:
Zamówienie polega na dostawie wraz z transportem 1000 ton piasku do usuwania skutków atmosferycznych zimy w sezonie 2006 / 2007 na bazę wykonawcy w Ustroniu.
Zamawiany piasek drogowy musi mieć uziarnienie do 2 mm oraz spełniać wymogi normy
PN –EN – 13043; 2004
Dostawie POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 14211000 |
MOŻLIWOŚĆZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ |
NIE X TAK |
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻĘNIA OFERTY WARIANTOWEJ |
NIE X TAK |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
500 ton do 15.11.2006r.
500 ton do 30.01.2007r. |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2003 – 2005), był dostawcą, co najmniej jednej dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić ten warunek, dostawy, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 10000 zł 4. 5. Termin płatności faktury 14 dni.6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. 7. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowana y piasek odpowiada wymogom normy PN EN 13043 2004. |
WYMAGANE WADIUM
|
0,00 zł |
KRYTERIA OCENY OFERT
|
Cena – 100 % |
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
|
Urząd Miasta Ustroń lok. 33 26.10.2006r godzina 10:00 |
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
|
Urząd Miasta Ustroń lok. 1 26.10.2006r godzina 11:05 |
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
|
30 dni |
UMOWA RAMOWA
|
NIE X TAK |
DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW
|
NIE X TAK |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
|
NIE X TAK |
|
Ustroń dn. 18.10.2006r. |
Załączniki:
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Ireneusz
Staniek
|
Data opublikowania: |
18.10.2006 21:47 |
Ostatnio zaktualizował: |
Ireneusz
Staniek
|
Data ostatniej aktualizacji: |
27.10.2006 14:12 |
Liczba wyświetleń: |
3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
*Pole wymagane