W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zagospodarowanie ul. Cieszyńskiej i Rynku nasadą roślin

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

Zagospodarowanie ul. Cieszyńskiej i Rynku nasadą roślin.

Zakres prac:

§       Określają załączniki nr 1, do niniejszego ogłoszenia.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 33 w godzinach od 8°° do 15°°, drogą elektroniczną: kerix@poczta.onet.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs – zagospodarowania ul. Cieszyńskiej i rynku nasadą roślin.

Wymagany termin realizacji zamówienia:               05.06.2008 – 15.10.2008r.                                                   

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

W sprawie procedury konkursowej Ireneusz Staniek        tel. 33 8579-320

W sprawach technicznych                 Eugeniusz Greń         tel. 33 8579-313

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie zamawiającego w terminie do 04.06.2008r. do godz. 10:00

Kryteria porównania i wstępnej oceny ofert:

1. CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium ____________100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia                   x 10 pkt.

C =      ------------------------------------------------------------------------------

                               Cena ocenianej oferty


Ustroń, dn. 04.04.2008r.

Zagospodarowanie ul. Cieszyńskiej i rynku nasadą roślinną

Termin realizacji całości zamówienia:

od 5 czerwca do 15 czerwca 2008 – wykonanie i obsada

od 16 czerwca do 15 października – pielęgnacja nasadzeń

1. Wykonanie nowego kwietnika gruntowego na ulic Cieszyńskiej

-        przygotowanie gleby wraz z wymiana lub uzupełnieniem ziemi

-        dostarczenie sadzonek

-        obsadzenie kwiatami kwietnika w miejscach oraz w sposób wskazany przez zamawiającego - obsada aksamitką w ilości 25 szt./m2

-        całosezonowa pielęgnacja, podlewaniem i uzupełnianie sadzonek

-        likwidacja nasadzeń

Kwietnik gruntowy o powierzchni 50 m2

2. Wykonanie skupiny krzewów na rynku

-        przygotowanie gleby wraz z wymianą lub uzupełnieniem ziemi dł. 20m x szer. 0,4m x głęb. 0,3 m

-        dostarczenie krzewów

-        obsadzenie krzewami (tawuła „Golden Princess”)

-        całosezonowa pielęgnacja, podlewaniem i uzupełnianie krzewów

3. Wykonanie stelaży kwiatowych na rynku

Przedmiot zamówienia dla stelaży kwiatowych

-        wykonanie stelaża w ilości szt.2 (rys. w UM)

-        wykonanie mieszanki ziemnej wraz z substancjami magazynującymi wodę

-        dostarczenie sadzonek

-        obsadzenie kwiatami stelaży kwiatowych w miejscach oraz w sposób wskazany przez zamawiającego, pelargonia wisząca w ilości 160 szt.

-        całosezonowa pielęgnacja, podlewaniem i uzupełnianie sadzonek

-        likwidacja nasadzeń

Dla pkt1-3

Pielęgnacja obejmująca podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, plewienie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, dosadzenie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne oraz zwierzęta i osoby trzecie, wywóz zanieczyszczeń. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego kontrolowania stanu nasadzeń w okresie od wykonania obsadzeń do likwidacji nasadzeń tj.: od 16 czerwca do 15 października. Zamawiający zastrzega, że sadzonki, które uległy uszkodzeniu przez warunki atmosferyczne zwierzęta i osoby trzecie wykonawca będzie musiał dostarczyć na własny koszt. Uzupełnienie uszkodzonych sadzonek nastąpi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 14 dni od daty stwierdzenia zaistniałej szkody.

 

Załączniki:

INSTRUKCJA ZAŁ 4.DOC
doc/d, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oferta instrukcji zał A.doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
FORMULARZ CENOWY .doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Wzór umowy .DOC
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Protokół konkurs1.doc
doc/d, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 27.05.2008 11:18
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 17.06.2008 12:35
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.