W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie remizy OSP Ustroń Lipowiec

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie remizy OSP Ustroń Lipowiec.

Zakres prac: Wymiana 7 sztuk okien zespolonych, drewnianych na okna białe PCV rozwieralne i uchulnorozwieralne, jednodzielne i dwudzielne oraz 2 sztuki drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe, ocieplane, kolor szary (Alu) dwuskrzydłowe, oszklone z naświetlem i jednoskrzydłowe pełne. Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, obróbki tynkarskie szpalet.

Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 33 w godzinach od 8°° do 15°°, drogą elektroniczną: kerix@poczta.onet.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs – wymiana stolarki OSP Ustroń Lipowiec

Wymagany termin realizacji zamówienia:   okres trzech tygodni od dnia podpisania umowy.                                                  

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

W sprawie procedury konkursowej Ireneusz Staniek        tel. 33 8579-320

W sprawach technicznych                 Mirosław Melcer      tel. 33 8579-334

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie zamawiającego w terminie do 20.06.2008r. do godz. 10:00

Kryteria porównania i wstępnej oceny ofert:

1. CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium ____________100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia                   x 10 pkt.

C =      ------------------------------------------------------------------------------

                               Cena ocenianej oferty



                                                          

Ustroń, dn. 11.06.2008r.

Załączniki:

INSTRUKCJA ZAŁ 4.DOC
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Oferta instrukcji zał A.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Wzór umowy .DOC
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Stolarka przedmiar.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PROTOKÓŁ KONKURS 1 ZAŁ 5.DOC
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 11.06.2008 14:56
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 31.07.2008 15:02
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.