Zabudowa pożarnicza na dostarczonym podwoziu samochody STAR 266 typu GBA, z napędem terenowym 6x6 i kabina załogi 1+1+4 dla OSP Ustroń Polana
RSSUstroń: Zabudowa pożarnicza na dostarczonym podwoziu samochody STAR 266 typu GBA, z napędem terenowym 6x6 i kabina załogi 1+1+4 dla OSP Ustroń Polana.
Numer ogłoszenia: 161213 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa pożarnicza na dostarczonym podwoziu samochody STAR 266 typu GBA, z napędem terenowym 6x6 i kabina załogi 1+1+4 dla OSP Ustroń Polana..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego typu GBA na podwoziu Star 266 dla OSP Ustroń Zabudowa pożarnicza na dostarczonym podwoziu samochodu Star 266 z napędem terenowym 6x6 i kabina załogi 1+1+4. I. Kabina załogi - jednomodułowa, zespolona czterodrzwiowa typu STAR na 6 osób, wykonana z oryginalnych elementów tłoczonych, dobudowana do istniejącej: - przebudowa podszybia zewnętrznego i wewnętrznego, - wymiana dachu na nowy typ - podwyższony, - wymiana atrapy przedniej dużej na nowy typ, - wymiana atrapy przedniej małej na nowy typ, - montaż nowej przedniej szyby od Stara 244 z uszczelką, - montaż nowych mechanizmów wycieraczek, - wymiana ramion i piór wycieraczek - 3 szt., - montaż zbiornika na płyn do spryskiwaczy, - wymiana podszybia tapicerowanego wewnętrznego, - wymiana drzwi kabiny na drzwi z zamkami kasetowymi (kierowca + dowódca) - wykonanie drzwi do kabiny załogi z szybami oryginalnymi typu STAR (lewa i prawa strona), - ocieplenie ścian, sufitu, podłogi, - wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi (jednokolorową), - wyłożenie podłogi blacha aluminiową ryflowaną i wykładziną antypoślizgową, - siedzenia skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe z oparciem, - w suficie uchwyty do trzymania, - barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym, - wieszaki na odzież, - na drzwiach wewnętrznych od strony kierowcy specjalna kieszeń na dokumenty, - wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca + dowódca), - stopnie rurowe wyłożone blachą aluminiową, - wykonanie pod nadszybiem przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi itp., - w suficie, w środku kabiny zespolonej specjalna półka na drobny sprzęt lub dokumenty, - na dachu kabiny lampa zespolona STRAŻ w koszu ochronnym, - montaż nowych stopni rurowych do kabiny, (kierowca + dowódca), - założenie nowych chlapaczy przy kabinie, - wymiana wsporników i lusterek na nowy typ, - nowe osłony przeciwsłoneczne, - niezależne ogrzewanie kabiny zespolonej, - wymiana na nowy typ i tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy, - wymiana deski rozdzielczej na nowy typ, - wymiana przełącznika kierunkowskazów na nowy tp, - w kabinie kierowcy wskaźniki kontrolno - pomiarowe jak: manometr niskiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody i środka pianotwórczego wraz z sygnal
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3, 34.21.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Doświadczenie - wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej 2 zamówień o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia - skarosownych (zakończonych) podwozi Stara 266 lub innego o podobnej wielkości samochodu ciężarowego na potrzeby samochodu pożarniczego i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 150.000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat. 2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na real
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Formularz oferty Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o: - sytuacji ekonomiczno finansowej; - nie zaleganiu z płatnościami; - niekaralności; - wykaz prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia - wykaz podwykonawców. Załącznik nr 4 Akceptacja warunków umownych w załączonym wzorze umowy Załącznik nr 5 Aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Załącznik nr 6 Referencje potwierdzające należyte wykonanie wszystkich wymienionych w wykazie prac (załącznik nr 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Mista Ustroń lokal 33 ul. Rynek 1 43 - 450 Ustroń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1 lok. 4 43 - 450 Ustroń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 15.07.2008 16:30 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.10.2008 12:50 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.