W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Opracowanie koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Ustroń, do kontaktów: Ireneusz Staniek, lok 33, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320, fax. 33 8579-330

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Opracowanie koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Ustroniu.

Miejsce realizacji rejon ulicy Daszyńskiego, Cieszyńskiej i Kościelnej w Ustroniu.

Przedmiot zamówienia:

Opracowanie koncepcji w trzech wariantach poprawy bezpieczeństwa ruchu w rejonie ulic Daszyńskiego, Cieszyńskiej i Kościelnej za szczególnym uwzględnieniem obsługi komunikacyjnej ruchu pieszych przy Szkole Podstawowej nr 2 w Ustroniu.

Na dzień ogłoszenia konkursu zamawiający nie dysponuje żadnymi materiałami geodezyjnymi z terenu objętego realizacją zamówienia w związku z powyższym zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Dokumenty dodatkowe niezbędne do złożenia oferty:

Kopia uprawnień budowlanych projektanta: uprawnienia budowlane projektanta (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia); - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję projektanta, potwierdzające jej przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert;

Termin wykonania koncepcji: 28.02.2009r.

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

W sprawach technicznych                                                    Andrzej Siemiński     tel. 33 8579-319

W sprawie procedury konkursowej                                     Ireneusz Staniek       tel. 33 8579-320

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie zamawiającego w terminie do 29.01.2009r. do godz. 10:00
Kryteria porównania i wstępnej oceny ofert:

1. Najniższa CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty.


 

Ustroń, dn. 20.01.2009r.

Załączniki:

INSTRUKCJA ZAŁ 4.DOC
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OFERTA INSTRUKCJI ZAŁ A1.DOC
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
UMOWA .doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PROTOKÓŁ KONKURS ZAŁ 5.DOC
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 21.01.2009 11:45
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 18.02.2009 11:28
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.