W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Remont nawierzchni asfaltowej parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

Szkoła Podstawowa nr 5 w Ustroniu ul. Szkolna 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

 

Remont nawierzchni asfaltowej parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu.

 

W ramach zamówienia wykonane zostanie wykonane:

- czyszczenie istniejącej nawierzchni o powierzchni 354 m2,

- wyrównanie masą asfaltobetonową istniejącej nawierzchni 354 m2 o grubości 3 cm wraz z regulacją studzienek kanalizacyjnych,

- warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm,

Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, w godzinach od 8°° do 14, lub pobrać ze strony www.ustron.bip.info.pl;

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs – remont nawierzchni asfaltowej parkingu przy SP 5 w Ustroniu

 

Wymagany termin realizacji zamówienia okres od 02.10.2009 – do 16.10.2009r.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Dominika Jucha tel. 33 854 2699

 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu w terminie do 29.09.2009r. do godz.10:00

Kryteria porównania i wstępnej oceny ofert:

 

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium ______100 %.

Gwarancja 36 miesięcy od dnia odbioru robót.

 Dokumenty dodatkowe niezbędne do złożenia oferty:

Kopia uprawnień budowlanych: uprawnienia budowlane (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – drogowe); - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające jej przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert;

Ustroń, dn. 17.09.2009r.

Załączniki:

INSTRUKCJA ZAŁ 4.DOC
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
OFERTA INSTRUKCJI ZAŁ A.DOC
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Wzór umowy.DOC
doc/d, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PROTOKÓŁ KONKURS ZAŁ 5.DOC
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 17.09.2009 11:05
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 19.10.2009 13:28
Liczba wyświetleń: 4

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.