Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji zadania pn: Modernizacja Amfiteatru oraz kompleksowe zagospodarowanie Parku Kuracyjnego w Ustroniu
RSS
Ustroń: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy real
Numer ogłoszenia: 33723 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy real
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na pełnieniu wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy real
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Personel - Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) z doświadczeniem min. 5 letnim w następujących branżach: drogowej, budowlanej, elektrycznej, sanitarnej 2. Doświadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie, co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (nadzór inwestorski nad zadaniami drogowo - budowlanymi) i wartości dla pojedynczego zamawiającego, co najmniej 50.000 zł zrealizowaną w ciągu ostatnich 3 lat. 3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzającą prace o wartości, co najmniej 50.000,00 zł wymienioną w załączniku wykaz prac. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na real
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Formularz oferty Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o: - sytuacji ekonomiczno finansowej; - nie zaleganiu z płatnościami; - niekaralności; - wykaz prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia - wykaz podwykonawców. Załącznik nr 4 Akceptacja warunków umownych w załączonym wzorze umowy Załącznik nr 5 Referencje potwierdzające należyte wykonanie wszystkich wymienionych w wykazie prac (załącznik nr 3). Załącznik nr 6 Aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Załącznik nr 7 Kopia uprawnień budowlanych potwierdzających doświadczenie kadry w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (uprawnienia w branży drogowej, budowlanej, elektrycznej, sanitarnej) wraz z zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym aktualną przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń lok. 33
43-450 Ustroń ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lok. 4 43-450 Ustroń ul. Rynek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 04.02.2009 15:05 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.03.2009 15:19 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.