W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ustroniu

RSS

Ustroń: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ustroniu
Numer ogłoszenia: 227524 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Ustroń , ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ustroniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wyłonieniu firmy pełniącej kompleksową funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa Sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ustroniu. Nadzór będący przedmiotem niniejszego postępowania pełniony będzie w następujących branżach: budowlana, sanitarna, elektryczna. Zakres nadzorowanych prac przedstawiono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik przy wyborze wykonawcy na realizację robót (www.ustron.pl przetargi 2009r, przetarg nr ZP/17/09). Realizacja inwestycji i nadzór przewidywane są w okresie od połowy lipca 2009r do końca realizacji robót - spodziewany termin zakończenia robót to czerwiec 2010r. Niezbędna będzie ścisła współpraca z zamawiającym. Wyłoniony inspektor nadzoru w porozumieniu z wykonawcą robót i zamawiającym zgłasza rozpoczęcie robót i uczestniczy w końcowych czynnościach odbiorowych przy udziale PINB Cieszyn. Przygotowuje materiały do sprawozdań, opracowuje harmonogramy, uczestniczy w naradach koordynacyjnych i spotkaniach wg potrzeb określonych przez zamawiającego. Określona w projekcie budowlanym i kosztorysach. Sala sportowa o wymiarach wewnętrznych 36,7x23,5m i wysokości 7,56m. Powierzchnia użytkowa sali z widownią 889,83m2, a z zapleczem 1552,10m2, powierzchnia zabudowy 1.721,14m2, kubatura 11.610,84m3. Obiekt murowany z rdzeniami żelbetowymi, ocieplony styropianem i wełną mineralną. Dach sali w konstrukcji drewnianej. Posadzka sali na legarach drewnianych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Personel - Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) z doświadczeniem min. 5 letnim w następujących branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. 2. Doświadczenie oferenta - oferent musi przedstawić w ofercie, co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (nadzór inwestorski nad zadaniami ogólno budowlanymi) i wartości dla pojedynczego zamawiającego, co najmniej 50.000 zł zrealizowaną w ciągu ostatnich 3 lat. 3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzającą prace o wartości, co najmniej 50.000,00 zł wymienioną w załączniku wykaz prac. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 25.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Formularz oferty Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o: - sytuacji ekonomiczno finansowej; - nie zaleganiu z płatnościami; - niekaralności; - wykaz prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia - wykaz podwykonawców. Załącznik nr 4 Akceptacja warunków umownych w załączonym wzorze umowy Załącznik nr 5 Referencje potwierdzające należyte wykonanie wszystkich wymienionych w wykazie prac (załącznik nr 3). Załącznik nr 6 Aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Załącznik nr 7 Kopia uprawnień budowlanych potwierdzających doświadczenie kadry w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (uprawnienia w branży drogowej, budowlanej, elektrycznej, sanitarnej) wraz z zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym aktualną przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lok 4 ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:

SIWZ 2009 .doc
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oferta-1.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Oświadczenie -2.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
30 UMOWA ZP 30 2009.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Wynik SP 1 nadzór.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 07.07.2009 18:46
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 07.09.2009 11:44
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.