Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych w Ustroniu w latach 2009 – 2011
RSS
Ustroń: Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych w Ustroniu w latach 2009 – 2011 Numer ogłoszenia: 301268 - 2009;
data zamieszczenia: 01.09.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych w Ustroniu w latach 2009 - 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników w Ustroniu, transport materiałów stosowanych w zimowym odśnieżaniu dróg oraz ustawianie przed rozpoczęciem akcji zimowej i rozbieranie po zakończeniu akcji zimowej płotków przeciwśniegowych o długości około 2,5 km wzdłuż dróg miejskich i powiatowych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 1. Trzy kolejności zimowego utrzymania dróg - wykaz dróg załącznik nr 1 do SIWZ I kolejność zimowego utrzymania dróg - zgarnianie śniegu i posypywanie materiałami uszarstnijącymi należy zakończyć po dwóch godzinach od chwili ustania opadów. II kolejność zimowego utrzymania dróg - zgarnianie śniegu należy ukończyć przed upływem 6 godzinach od chwili ustania opadów, a posypywanie materiałami uszarstnijącymi należy zakończyć do 4 godzin od powstania śliskości śnieżnej. III kolejność zimowego utrzymania dróg - zgarnianie śniegu i posypywanie materiałami uszarstnijącymi należy prowadzić bezpośrednio po zakończeniu prac na drogach I i II kolejności. 2. Utrzymanie drogi na Równicę Droga na Równicę będzie utrzymywana na biało a zwalczanie śliskości za pomocą piasku lub soli może nastąpić tylko za zgodą przedstawiciela Miejskiego Zespołu Koordynacyjnego. 3. Utrzymywanie drogi wojewódzkiej Droga wojewódzka nr 941 Pawłowice - Wisła: ul. Katowicka, Katowicka II, Wiślańska od skrzyżowania z drogą 941 - jest utrzymywana przez Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie, tel. 33 8510444. 4. Utrzymywani ulicy Drozdów Ulica Drozdów na całej długości musi być utrzymywana na czarno a użycie materiałów uszarstniających (mieszanki piasku i soli drogowej) nie wymaga każdorazowej zgody przedstawiciela Miejskiego Zespołu Koordynującego. 5. Materiały do usuwania śliskości. Podstawowym materiałem do zwalczania śliskości śnieżnej na drogach jest piasek, sól drogowa i solanka. Jedynym materiałem do posypywania chodników i traktów pieszych jest piasek. W razie wystąpienia trudności w utrzymaniu płynności i bezpieczeństwa ruchu samochodowego za pomocą stosowanego sprzętu i materiałów uszarstniających, na ulicach: Skalica, Turystyczna, Wczasowa, Stroma, Grażyńskiego, Szpitalna, Lipowej dopuszcza się stosowanie mieszanki piasku i soli po uzgodnieniu z Miejskim Zespołem Koordynacyjnym. Ulice w terenie płaskim będą utrzymywane na biało, za wyjątkiem skrzyżowań, wzniesień i łuków. Natomiast ulice w Dobce, tj. Polańska, Furmańska, Ślepa oraz Równica będą utrzymywane na biało, a zwalczanie śliskości za pomocą piasku lub solanki może nastąpić tylko za zgodą przedstawiciela Miejskiego Zespołu Koordynacyjnego 6. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM - ilość sztuk 1 pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM- ilość sztuk 10 + 3 rezerwa. ładowarki - w ilości sztuk 1 + 1 rezerwa samochód transportowy - w ilości sztuk 1 pojazd typu UNIMOG z wirnikiem do odśnieżania dróg górskich 7. Utrzymanie chodników - wykaz chodników załącznik nr 2 do SIWZ Zamówienie obejmuje również odśnieżanie i podsypywanie piaskiem chodników, placów, kładek i przejść dla pieszych na terenie Miasta Ustronia 8. Sprzęt do zimowego utrzymania chodników, placów i dróg dojazdowych pojazd o wadze do 700 kg z pługiem i posyparką - w ilości sztuk 1 pojazd o wadze do 700 kg z przystawką wirnikową i posyparką - w ilości sztuk 1 Zestawienie sprzętu w poszczególnych dzielnicach Miasta Ustroń Dzielnica Rodzaj sprzętu Minimalna ilość sztuk sprzętu na dzielnicę Ustroń drogi główne Skoczowska, Daszyńskiego, 3 Maja, Skalica, Sanatoryjna, Grażyńskiego. Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM 1 Ustroń Centrum Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 1 Ustroń Nierodzim Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 1 Ustroń Lipowiec Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 1 Ustroń Hermanice Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 2 Ustroń Dobka Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 2 Ustroń Jaszowiec Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 1 Ustroń Równica Pojazd wirnikowy typ UNIMOG lub równoważny 1 Ustroń Zawodzie Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 1 Ustroń Poniwiec Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM 1 Ładowarka Baza wykonawcy 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Doświadczenie oferenta, - aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2004 - 2006), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch usług stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. zimowe utrzymani dróg i chodników w miejscowości o wielkości, co najmniej 15000 osób lub długości dróg i chodników, co najmniej 200 km, Aby spełnić ww. warunek, usługa, na którą powołuje się wykonawca musi mieć wartość równą lub większą od kwoty 400 000 zł za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników. 3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie usługi o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz usług. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. 5. Potencjał sprzętowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu: Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM - 1 sztuka Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 13 sztuk Pojazd wirnikowy typ UNIMOG lub inny równoważny o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z pługiem i posyparką - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z przystawką wirnikową i posyparką - 1 sztuka Pojazd koparko ładowarka - 2 sztuki Pojazd transportowy do wywozu śniegu o ładowności, co najmniej 10 ton - 1 sztuka Pług wirnikowy ręczny do odśnieżania chodników o wadze do 150 kg - 3 sztuki 6. Baza sprzętu wraz z miejscem na składowanie materiałów uszarstniających musi się znajdować w promieniu nie większym niż 10 km od centrum Miasta Ustroń. 7. Dyżury pełnione będą całodobowo w czasie od 15 listopada 2009 do 30 kwietnia 2010 oraz od 15 listopada 2010 do 30 kwietnia 2011r. Koszty dyżurów należy uwzględnić przy kalkulowaniu cen jednostkowych pracy sprzętu. W bazie wykonawca musi mieć telefon stacjonarny oraz łączność pomiędzy bazą wykonawcy a poszczególnymi jednostkami. 8. Sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia musi być przystosowany do założenia nadajników GPS oraz posiadać aktualne badanie techniczne na okres trwania umowy. Niespełnienie ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Formularz oferty Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o: - sytuacji ekonomiczno finansowej; - nie zaleganiu z płatnościami; - niekaralności; - wykaz prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia - wykaz podwykonawców. Załącznik nr 4 Akceptacja warunków umownych w załączonym wzorze umowy Załącznik nr 5 Aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Załącznik nr 6 Referencje potwierdzające wszystkie prace wymienione w zał. nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 01.09.2009 16:34 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.10.2009 10:50 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.