G2 01 Częściowa wymiana posadzek w budynku Gimnazjum nr 2 w Ustroniu
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
Dyrektor Gimnazjum nr 2 w Ustroniu
ul. Daszyńskiego 31, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:
Częściowa wymiana posadzek w budynku
Gimnazjum nr 2 w Ustroniu
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia:
Niniejsze zamówienie obejmuje wymianę posadzek w czterech pomieszczeniach lekcyjnych oraz na korytarzu drugiego piętra w budynku Gimnazjum nr 2 w Ustroniu. Przewiduje się zabudowanie nowej wykładziny PCV Gamrat Norma 43 o jednorodnym przekroju, grupa ścieralności T, odporność na poślizg: klasa DS, gwarancja na wykładzinę: 15 lat. Kolor wykładziny uzgodniony z dyrekcję szkoły.
Zakres robót obejmuje demontaż starych posadzek rulonowych i znajdujących się poniżej płytek pcw, skucie i wyrównanie słabych tynków ścian (50%) w sąsiedztwie wymienianych posadzek, wyrównanie podłoża i montaż nowych posadzek rulonowych. Posadzka wywinięta zostanie na ścianę tworząc cokół o wysokości min. 10cm. Naprawiane ściany przy posadzce zostaną przemalowane farbą dopasowaną kolorystycznie do istniejących ścian.
Wykonawca ponosi koszty składowania i utylizacji materiałów powstałych z rozbiórki, w uzgodnieniu z dyrekcją szkoły ponosi koszty użytej wody i prądu. Rozliczenie robót ryczałtowe, jednorazowe, po zakończeniu robót.
Załącznikiem do końcowej faktury będą wszelkie dokumenty odbiorowe (oświadczenie kierownika budowy, atesty, deklaracje zgodności na materiały itp.).
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w Urzędzie Miasta Ustroń, pok. 14 w godzinach od 8°° do 15, drogą elektroniczną: sekretarz@ustron.pl lub pobrać ze strony www.ustron.bip.info.pl;
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs – Częściowa wymiana posadzek w budynku
Gimnazjum nr 2 w Ustroniu
Wymagany termin real
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w spawach technicznych Sławomir Bąk tel. 33 8579-322
Iwona Werpachwska tel. 33 8545-636
- w sprawach procedury konkursowej reneusz Staniek tel. 33 8579-358
Józef Kuczera tel. 33 8579-322
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie zamawiającego w terminie do 15.06.2011r. do godz. 10:00
Kryteria porównania i wstępnej oceny ofert:
1. CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium ____________100 %.
Ocena zostanie obliczona wg wzoru:
Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia x 10 pkt.
C1 = ------------------------------------------------------------------------------
Cena ocenianej oferty
Gwarancja: 60 miesięcy na wykonane roboty i 15 lat na wykładzinę rulonową PCV.
Ustroń, dn. 07.06.2011r.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 07.06.2011 13:52 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 17.06.2011 07:43 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.