05 Utrzymanie porządku i czystości na terenie Miasta Ustronia w 2011 roku
RSS
Ustroń: Utrzymanie porządku i czystości na terenie Miasta Ustronia w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 416196 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenie Miasta Ustronia w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wywozie odpadów segregowanych i niesegregowanych z budynków mieszkalnych Urzędu Miasta Ustroń, budynku oświatowo - administracyjnego przy ul. Rynek 4, Cmentarza Komunalnego, targowiska miejskiego oraz budynku przychodni przy ul. Mickiewicza 1, w okresie, zgodnie z załączonym poniżej wykazem. Wywóz odpadów z budynków mieszkalnych - dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek, z targowiska miejskiego poniedziałek i piątek, z Cmentarza Komunalnego, budynku oświatowo - administracyjnego oraz przychodni na zgłoszenie telefoniczne. Zamówienie polega również na zbiórce odpadów segregowanych z kontenerów, zbiórce oraz wywozie odpadów podrzuconych, zbiórce oraz wywozie odpadów niesegregowanych z koszy ulicznych oraz z kontenerów, zbiórce oraz wywozie odpadów z pojemników na psie odchody, sprzątaniu przystanków autobusowych, sprzątaniu rynku, zamiataniu ulic i chodników, zbieraniu śmieci (papiery, butelki, puszki itp.),likwidacji chwastów na chodnikach i przy krawężnikach - na terenie Miasta, SZCZEGÓŁOWY ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA 1. Zbiórka oraz wywóz odpadów segregowanych z kontenerów 1.2. 19 szt. kontenerów o pojemności 1,1 m3, na 8 stanowiskach .W kontenerach zbierane i segregowane są surowce wtórne tj. szkło, plastik, makulatura, drobny złom,puszki zgodnie z wykazem załączonym poniżej Lp. Ulica Ilość kontenerów (szt.) Stanowisko 1. Nadrzeczna kontenery siatkowe-plastik 1 1 2. Aleja Legionów siatkowe-plastik 3 3 3. Sportowa siatkowe-plastik 1 1 4. Partyzantów 4 1 5. Wczasowa(parking wyciąg) 6 1 6. ul. Kościelna 4 1 Razem 19 8 1.2 Bieżące opróżnianie kontenerów do gromadzenia surowców wtórnych oraz uprzątnięcia terenu wokół stanowisk. Wykonawca musi zapewniać odrębny wywóz każdego z surowców wtórnych (wyklucza się mieszanie surowców w trakcie załadunku na stanowisku). Samochód zbierający dany surowiec musi być ponadto oznaczony napisem zbieranego surowca (np. szkło). 1.3 Wykonawca robót, przedstawi Zamawiającemu - raz na miesiąc w terminie do 15 - go następnego miesiąca, zestawienie zebranych surowców a po sprzedaży odpadów segregowanych - dowody sprzedaży surowców. 1.4 Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości kontenerów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu do 20% rocznie, co nie będzie miało wpływu na umowną wartość zamówienia. 2.Zbiórka oraz wywóz odpadów podrzuconych- w tabeli przedstawiono ilość zebranych odpadów podrzuconych do 30.11. 2010 r. w tym odpady zebrane w czasie akcji : Dzień Ziemi, Sprzątania Świata, oraz z organizowanych przez miasto imprez miejskich tj. dożynki ,otwarcie sezonu uzdrowiskowego. 2010 m-c Ilość odpadów podrzuconych w m3 styczeń 65,50 luty 65,97 marzec 121,40 kwiecień 138,40 maj 137,70 czerwiec 189,50 lipiec 269,10 sierpień 261,90 wrzesień 173,62 październik130,20 listopad 131,62 RAZEM 1679,91 3. Zbiórka oraz wywóz odpadów niesegregowanych z koszy ulicznych , z kontenerów na śmieci 3.1. Kosze uliczne o pojemności 0,05 m3 i 0,035 m 3 i kontenery o poj. 1,1 m3,i ustawione na terenie Miasta na następujących : ulicach, placach, parkach, placach zabaw zgodnie z załączonym wykazem: Lp Ulica rejon Ilość koszy i kontenerów, pojemników. o poj. 0,05 m3 o poj. 1,1 m3 o poj.0,035 m3 1. ul. Nadrzeczna 11 1 2. ul. Bulwary n Wisłą 30 1 3. ul. Grażyńskiego 11 1 4. ul. Gościradowiec 4 5. ul. Partyzantów i park 6 6. ul. A. Brody 8 7. ul. Cieszyńska 3 + 4 (przyst. PKS) 8. ul. 3 Maja 23 + 8 (przyst. PKS) 9. ul. Daszyńskiego 21+4 (przystanki PKS) 10. ul. Rynek 7 11. ul. 9 Listopada 1 12. ul. Skoczowska 4 + 7 (przyst. PKS) 6 13. ul. Grażyny 2 14. Nierodzim ul. Katowicka 4 (przystanki PKS) 1 parking 15. Lipowiec 2 (przystanek PKS) 16. Za papiernią 1 17. na Jaszowcu-plaża i boisko przy Polańskiej 5 2 18. Deptak na Jaszowcu 18 19. Park za apteką 3 20. Park Lazara 8 21. Park za Urzędem Miejskim 6 22. Amfiteatr - park 20 1 23. Zawodzie 4 (przystanki PKS) 24. ul. Hutnicza 1 25. Parki za Równicą. za Prażakówką 5 26 Park Kościuszki 5 27 Park przy Przychodni dziecięcej 3 28 Park przy ul. Daszyńskiego pod głogami 5 29 Skwer k Poczty i przy ul. Daszyńskiego 6 30 ul. Sanatoryjna 19 31 ul. Szpitalna 7 32 ul. Wojska Polskiego 1 33 ul. Akacjowa-plac zabaw 2 34 ul. Wiśniowa - plac zabaw 4 35 ul. Sztwiertni- boisko 2 36 boisko/biblioteki ,i przy bibliotece 2 37 ul. Chabrów 1 38 ul. Polańska 1 39 Wczasowa 6 40 Sportowa 1 1 41 Zdrojowa 5 42 Gałczyńskiego 2 43 Kuźnicza 2 44 Lipowa k Eltransu 1 45 Parking k ul.Grażyńskiego 1 46 Ślepa przystanek k szkoły 1 47. Słoneczna 2 48. Jelenica 5 49 Jodłowa 1 50 Polana-3 Maja 4 Razem 319 8 7 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do opróżniania kontenerów o pojemności 1,1 m3 - w ilości 8 sztuk w miarę potrzeb tak aby nie dopuścić do ich przepełnienia oraz do uprzątnięcia wokół nich terenu. Ponadto w okresie wzmożonego ruchu turystycznego na terenie Bulwarów n Wisłą Wykonawca zobowiązany będzie do ustawienie stojaków na worki w ilości 25 sztuk i opróżniania ich. Dostarczenie stojaków jest po stronie Wykonawcy. 3.3 Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania koszy, kontenerów w czystości, do sprzątania terenu wokół nich, do opróżniania koszy nie wyłączając sobót i niedziel Częstotliwość opróżniania winna być dostosowana do potrzeb tak by nie dopuścić do przepełnienia się koszy . 3.4 Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości koszy, kontenerów mogą wahać się w czasie trwania umowy w granicach do 20 % włącznie rocznie - co nie może mieć wpływu na umowną wartość zamówienia Ilość zebranych odpadów z koszy ulicznych do 30. XI 2010 przestawia poniższa tabela 2010 m-c ilość odpadów- m3 styczeń 110,10 luty 125,65 marzec 136,75 kwiecień 198,10 maj 243,00 czerwiec 338,05 lipiec 483,55 sierpień 499,25 wrzesień 296,15 październik 228,30 listopad 198,34 RAZEM 2857,24 4.Sprzątanie przystanków autobusowych zgodnie z załączonym wykazem: 4.1 Przystanki autobusowe: 43 szt. przystanków autobusowych w tym 32 przystanki z zadaszeniem Lp Nazwa przystanku ilość Zadaszone 1. Nierodzim I 2 2 2. Nierodzim Spółdzielnia 2 2 3. Nierodzi Skrzyżowanie 3 2 4. Lipowiec Remiza 1 1 5. Hermanice Osiedle 2 1 6. Hermanice 2 2 7. Ustroń Kużnia 2 1 8 Ustroń Skrzyżowanie II 2 2 9 Ustroń Goje 2 2 10 Ustroń Cieszyńska 2 2 11 Ustroń Brzegi 2 1 12 Ustroń Nadleśnictwo 2 1 13 Ustroń Polana 2 2 14 Polana Szkoła 1 1 15 Polana Leśniczówka 1 1 16 Dobka Szkoła, Spółdzielnia 1 1 17 Dobka Ślepa 1 1 18 Jaszowiec Skrzyżowanie 1 1 19 Jaszowiec Dom Nauczyciela 1 1 20 Jaszowiec Pętla 1 1 21 Zawodzie Szpital Reumatologiczny 2 1 22 Zawodzie Muflon 1 - 23 Zawodzie Elektron 1 1 24. Ul. Grażyńskiego 2 - 24 Ustroń Centrum 2 2 25 Ustroń Poniwiec( ul. 3 Maja) 2 - Razem 43 32 4.2 Sprzątanie przystanków autobusowych: w Polanie, przy ulicy Cieszyńskiej, przy ulicy 3 Maja(Ustroń -Centrum) przy ulicy Daszyńskiego(Ustroń Skrzyżowanie II) nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) 4.3 Sprzątanie pozostałych przystanków autobusowych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu PRACE DO WYKONYWANIA NA PRZYSTANKACH Ad.4.2. - zamiatanie, sprzątanie i odśnieżanie przystanków, - likwidacja chwastów wokół przystanków, - zamiatanie chodnika oraz asfaltu przy krawężniku przed zadaszeniem - mycie ławek i ścian - Zamiatanie terenu z liści w czasie ich opadania Ad. 4.3 - zamiatanie ,sprzątanie i odśnieżanie przystanków, - koszenie trawy do 5 metrów w jedna i drugą stronę, - zamiatanie terenu przed przystankiem - zamiatanie chodnika oraz asfaltu przy krawężniku przed zadaszeniem - mycie ławek i ścian - zamiatanie terenu z liści w czasie ich opadania 5. Zbieranie śmieci (papiery, butelki, puszki itp.) na terenie Miasta wg załącznika nr A( mapa ) TEREN ZBIERANIA ŚMIECI 5.1 Kierunek od Rynku w kierunku Ustronia Polany za Staw Kajakowy 5.2 Kierunek Ustroń Zawodzie za most na rzece Wiśle 5.3 Kierunek Ustroń Manhatan do ulicy Pięknej 5.4 Kierunek Ustroń Hermanice do firmy KUBALA z wyjątkiem Parku Kuracyjnego (część centralna, część Grażyny, część nad apteką, część pomiędzy ul. Słoneczną i Mickiewicza) Park Kościuszki (od ul. Grażyńskiego do ulicy Parkowej), park Lazara ,łąki pod CPN Brzegi. 6.Zamiatanie chodników i ulic na terenie Miasta według zał. nr. B WYKAZ BUDYNKÓW - WYWÓZ ŚMIECI Lp. Adres 1 Chabrów 12 2 Cieszyńska V 3 Cieszyńska VII 4 Daszyńskiego 52 5 Daszyńskiego 54 6 Daszyńskiego 64 7 Fabryczna 16 8 Graniczna 25 9 Łączna 58 10 Lipowska 127 11 9 Listopada 13 12 3 Maja 10 13 3 Maja 16 14 3 Maja 68 15 Papiernia 3 16 Papiernia 4 17 Papiernia 5 18 Szkolna 1 19 Szpitalna 33 20 Konopnickiej 20 21 Konopnickiej 38 22 Wantuły 47 23 Rynek 4 24 Mickiewicza 1 25 Cmentarz Komunalny - ul. Katowicka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamóweiń Publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dwie usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (usługi sprzątania, utrzymanie porządku i czystości w gminie). Aby spełnić ten warunek, usługi, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a wartość jednej usługi musi być równa lub większa od kwoty 400.000,00 zł
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50 000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lokal nr 4, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 22.12.2010 09:45 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.02.2011 15:27 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.