W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

28 Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Ustroń w latach 2012 - 2013

RSS

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ustron.bip.info.pl


Ustroń: Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Ustroń w latach 2012 - 2013
Numer ogłoszenia: 382112 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Ustroń w latach 2012 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników w Ustroniu, transporcie materiałów stosowanych w zimowym odśnieżaniu dróg oraz ustawianie przed rozpoczęciem akcji zimowej i rozbieranie po zakończeniu akcji zimowej płotków przeciwśniegowych o długości około 3,3 km wzdłuż dróg miejskich i powiatowych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 1.Trzy kolejności zimowego utrzymania dróg - wykaz dróg załącznik nr 1 do SIWZ I kolejność zimowego utrzymania dróg - zgarnianie śniegu i posypywanie materiałami uszarstniającymi należy rozpocząć do dwóch godzin od chwili wystąpienia opadów. II kolejność zimowego utrzymania dróg - zgarnianie śniegu i posypywanie materiałami uszarstniającymi należy rozpocząć do czterech godzin od chwili wystąpienia opadów. III kolejność zimowego utrzymania dróg - zgarnianie śniegu i posypywanie materiałami uszarstniającymi należy prowadzić bezpośrednio po zakończeniu prac na drogach I i II kolejności nie później niż do sześciu godzin od chwili wystąpienia opadów. 2. Utrzymanie drogi na Równicę Droga na Równicę będzie utrzymywana na biało, a zwalczanie śliskości za pomocą piasku lub soli może nastąpić tylko za zgodą przedstawiciela Miejskiego Zespołu Koordynacyjnego. 3. Utrzymywani ulicy Drozdów Ulica Drozdów na całej długości musi być utrzymywana na czarno a użycie materiałów uszarstniających (mieszanki piasku i soli drogowej) nie wymaga każdorazowej zgody przedstawiciela Miejskiego Zespołu Koordynującego. 4. Materiały do usuwania śliskości. Podstawowym materiałem do zwalczania śliskości śnieżnej na drogach jest piasek, sól drogowa i solanka. Jedynym materiałem do posypywania chodników i traktów pieszych jest piasek. W razie wystąpienia trudności w utrzymaniu płynności i bezpieczeństwa ruchu samochodowego za pomocą stosowanego sprzętu i materiałów uszarstniających, na ulicach: Skalica, Turystyczna, Wczasowa, Stroma, Grażyńskiego, Szpitalna, Lipowej dopuszcza się stosowanie mieszanki piasku i soli po uzgodnieniu z Miejskim Zespołem Koordynacyjnym. Ulice w terenie płaskim będą utrzymywane na biało, za wyjątkiem skrzyżowań, wzniesień i łuków. Natomiast ulice w Dobce, tj. Polańska, Furmańska, Ślepa oraz Równica będą utrzymywane na biało, a zwalczanie śliskości za pomocą piasku lub solanki może nastąpić tylko za zgodą przedstawiciela Miejskiego Zespołu Koordynacyjnego 5. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM - ilość sztuk 1 pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM- ilość sztuk 10 + 3 rezerwa. ładowarki - w ilości sztuk 1 + 1 rezerwa samochód transportowy - w ilości sztuk 1 pojazd z wirnikiem do odśnieżania dróg górskich 6. Utrzymanie chodników - wykaz chodników załącznik nr 2 do SIWZ Zamówienie obejmuje również odśnieżanie i podsypywanie piaskiem chodników, placów, kładek i przejść dla pieszych na terenie Miasta Ustronia 7. Sprzęt do zimowego utrzymania chodników, placów i dróg dojazdowych pojazd o wadze do 700 kg z pługiem i posyparką - w ilości sztuk 1 pojazd o wadze do 700 kg z przystawką wirnikową i posyparką - w ilości sztuk 1 Zestawienie sprzętu w poszczególnych dzielnicach Miasta Ustroń Dzielnica Rodzaj sprzętu Minimalna ilość sztuk sprzętu na dzielnicę Ustroń drogi główne Skoczowska, Daszyńskiego, 3 Maja, Skalica, Sanatoryjna, Grażyńskiego. Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM - 1 szt. Ustroń Centrum - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 1 szt. Ustroń Nierodzim - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 1 szt. Ustroń Lipowiec - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 1 szt. Ustroń Hermanice - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM -2 szt. Ustroń Dobka - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 2 szt. Ustroń Jaszowiec - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM- 1 szt. Ustroń Równica - Pojazd wirnikowy typ UNIMOG lub równoważny - 1 szt. Ustroń Zawodzie - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 1 szt. Ustroń Poniwiec - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 1 szt. Ładowarka - Baza wykonawcy 1 szt. 8. Dyżury pełnione będą całodobowo w czasie od dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2013 r. Koszty dyżurów należy uwzględnić przy kalkulowaniu cen jednostkowych pracy sprzętu. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Tym samym, wskazany został zakres minimalny świadczonych usług, który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od Zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca udokumentuje, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. zimowe utrzymani dróg i chodników w miejscowości o wielkości, co najmniej 15000 osób lub długości dróg i chodników, co najmniej 200 km). Aby spełnić ten warunek, usługa, na którą powołuje się wykonawca musi być ukończona, a jej wartość musi być równa lub większa od kwoty 400 000,00 zł za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu: Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 160 kM - 1 sztuka Pojazd z pługiem i posyparką o mocy, co najmniej 70 kM - 13 sztuk Pojazd wirnikowy typ UNIMOG lub inny równoważny o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z pługiem i posyparką - 1 sztuka Pojazd o wadze do 700 kg z przystawką wirnikową i posyparką - 1 sztuka Pojazd koparko ładowarka - 2 sztuki Pojazd transportowy do wywozu śniegu o ładowności, co najmniej 10 ton-1 sztuka Pług wirnikowy ręczny do odśnieżania chodników o wadze do 150 kg - 3 sztuki Sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia musi być przystosowany do założenia nadajników GPS

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 50 000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z PZP i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony umowy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzania takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiany wynagrodzenia, w następstwie ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy w przypadku podniesienia stawki podatku VAT. 2) Zmiany danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego itp.). 3) Zmiany (podwyższenia) ilości maksymalnych godzin pracy poszczególnych urządzeń lub osób określonych w formularzu cenowym, 4) Zmiany (obniżenia) ilości minimalnych godzin pracy poszczególnych urządzeń lub osób określonych w formularzu cenowym, w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych niewymagających użycia poszczególnych urządzeń lub świadczenia usług. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lok. 4 ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki:

SIWZ.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Załącznik nr 1 do SIWZ.pdf
pdf, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Załącznik nr 2 do SIWZ.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
UMOWA ZP PN 28 2012.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 04.10.2012 14:49
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 06.11.2012 09:34
Liczba wyświetleń: 3

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.