W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

06 Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2013 roku

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.06.2013

 

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

 

Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2013 roku

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres dostaw określa formularz cenowy.

Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie analogicznego zamówienia zrealizowanego w roku 2012 oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na dostawy będące przedmiotem umowy w okresie realizacji umowy. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Kupujący może zrealizować zamówienie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Sprzedającemu nie służy roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w formularzu cenowym, który jest załącznikiem do oferty.

Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostaw, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. Zmiana zostanie poprzedzona stosownym aneksem.

W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Tym samym, wskazany został zakres minimalny świadczonych usług, który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony w ramach realnych potrzeb Zamawiającego.

Przy czym, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od Zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 32 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- w sprawach procedury konkursowej  Józef Kuczera   tel. 33 8579-322

- w sprawach technicznych    Renata Kamińska     tel. 33 8579-315

 

Wymagany termin realizacji zamówienia to okres: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs – Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych

i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2013 roku

 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 biuro nr 4) w terminie do 21.12.2012 r. do godz. 10:00

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

 

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

 

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =      ------------------------------------------------------------------------------ x 10 pkt

                               Cena ocenianej oferty

 

Ustroń, dn. 13.12.2012 r.

Załączniki:

WZÓR UMOWY.docx
docx, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OFERTA - ZAŁĄCZNIK A.docx
docx, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW.docx
docx, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
FORMULARZ CENOWY.doc
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 13.12.2012 11:32
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 27.12.2012 12:32
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.