12 Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2013 roku
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.3.12.2013
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:
Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2013 roku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres dostaw określa formularz cenowy.
Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie analogicznego zamówienia zrealizowanego w roku 2012 oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na dostawy będące przedmiotem umowy w okresie realizacji umowy. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Kupujący może zrealizować zamówienie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Sprzedającemu nie służy roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w formularzu cenowym, który jest załącznikiem do oferty.
Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostaw, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. Zmiana zostanie poprzedzona stosownym aneksem.
W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Tym samym, wskazany został zakres minimalny świadczonych usług, który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony w ramach realnych potrzeb Zamawiającego.
Przy czym, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od Zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 32 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w sprawach procedury konkursowej Józef Kuczera tel. 33 8579-322
- w sprawach technicznych Renata Kamińska tel. 33 8579-315
Wymagany termin realizacji zamówienia to okres: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r.
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs – Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2013 roku
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 biuro nr 4) w terminie do 04.01.2013 r. do godz. 10:00
Kryteria porównania i oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).
CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.
Ocena zostanie obliczona wg
wzoru:
Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia
C = -------------------------------------------- x 10 pkt
Cena ocenianej oferty
Ustroń, dn. 27.12.2012 r.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 27.12.2012 13:05 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 18.01.2013 11:31 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.