W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

SP3 01 Remont posadzki w kuchni w SP-3 w Ustroniu

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Ustroniu, ul. Polańska 25, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

 

Remont posadzki w kuchni w SP-3 w Ustroniu

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wykonaniu remontu posadzki w kuchni oraz magazynie żywności zlokalizowanych w Szkole Podstawowej nr 3 w Ustroniu Polanie.

Istniejąca posadzka lastrykowa oraz płytki zostaną zdemontowane, podłoże uzupełnione i wyrównane. Ułożone nowe płytki posadzkowe antypoślizgowe z cokołem o wysokości 15cm. Wymienione zostaną wpusty ściekowe w posadzce. Ilość: Skucie 59m2 lastryka, rozebranie 15m2 płytek, ułożenie 73m2 nowych płytek posadzkowych, ułożenie 68mb cokolika

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w przedmiarze robót, który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty.

Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Wymagany termin realizacji zamówienia od 18.07.2013 r. do 26.08.2013 r.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w Urzędzie Miasta Ustroń, pok. 14 w godzinach od 8°° do 15°°, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs - Remont posadzki w kuchni w SP-3 w Ustroniu

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w Urzędzie Miasta Ustroń, biuro nr 4 w terminie do 10.07.2013 r. do godz. 10:00

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

 

W sprawach technicznych :

Jolanta Kocyan  tel. 33 8542-263

Sławomir Bąk            tel. 33 8579-322

W sprawie procedury konkursowej: 

Józef Kuczera  tel. 33 8579-322


Kryteria porównania i wstępnej oceny ofert:

 

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium ____________100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =      --------------------------------------------- x 10 pkt

                               Cena ocenianej oferty


Ustroń, dn. 02.07.2013 r.

Załączniki:

WZÓR UMOWY.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OFERTA INSTRUKCJI ZAŁ A1.DOC
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
INSTRUKCJA ZAŁ 4.DOC
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Przedmiar.pdf
pdf, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
SP3 K 01 2013 PROTOKÓŁ.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
SP3 K 01 2013 UMOWA.pdf
pdf, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 02.07.2013 14:15
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 11.07.2013 12:58
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.