W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

53 Bieżące utrzymanie dróg i ulic miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustroń w 2013 r.

RSS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

nr ZP.271.3.53.2013

 

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

Informuje o udzieleniu zamówienia na:

 

Bieżące utrzymanie dróg i ulic miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustroń w 2013 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

Zamówienie polega na wykonywaniu robót polegających na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych na terenie Miasta Ustroń w 2013 r.

 

Charakterystyka zamówienia: 

a)    Ścięcie pobocza

b)    Oczyszczanie rowów

c)    Oczyszczanie przepustów

d)    Remonty dróg tłuczniowych

e)    Korytowanie drogi

f)    Utwardzanie nawierzchni emulsją asfaltową

Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji oraz w formularzu cenowym. Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie analogicznego zamówienia zrealizowanego w roku 2012 oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem umowy w okresie realizacji umowy. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w wielkościach podanych w formularzu cenowym, który jest załącznikiem SIWZ.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia.

Termin realizacji zamówienia to okres: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia:

ZARZĄDZENIE Burmistrza Miasta Ustroń Nr 25/2011 z dnia 14 lutego 2011r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń, Urzędu Miasta Ustroń oraz gminnych jednostek organizacyjnych (z późniejszymi zmianami) § 13 ust. 1 lit. f

Data udzielenia zamówienia: 09.09.2013 r.

Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

Roboty Ziemne i Drogowe Transport Górniok Jerzy 43-450 Ustroń ul. Szeroka 45a

Cena wybranej oferty:

1)   Cena ścięcia 1m2 pobocza o grubości do 20 cm – 12,00 zł/m2 brutto

2)   Cena oczyszczania 1mb rowów z namułu o grubości od 10 cm do 30 cm wraz z wyprofilowaniem skarp rowu – 12,00 zł/mb brutto

3)   Cena oczyszczenia 1mb przepustów z namułu dla średnicy od 0,3 m do 0,8 m – 100,00 zł/mb brutto

4)   Cena wyrównania 1m3 lokalnych nierówności nawierzchni tłuczniowych materiałem kamiennym wraz z jego dowozem rozgarnięciem i zawałowaniem – 80,00 zł/m3 brutto

5)   Cena korytowania 1m3 dróg tłuczniowo gruntowych o grubości do 40 cm – 30,00 zł/m3 brutto

6)   Cena utwardzenia 1m2 nawierzchni emulsją asfaltową wraz z dowozem i rozgarnięciem i zawałowaniem grysem kamiennym – 100,00 zł / m2 brutto

 

Ustroń, dn. 09.09.2013 r.

Załączniki:

ZP.272.3.53.2013 UMOWA.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 09.09.2013 09:25
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 27.09.2013 07:38
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.